תלונות בת ים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיריות ומועצות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בת ים שם בית העסק:
מוכרי סיגריות בת ים כתובת:
עריית בת ים סניף בית העסק:
רשלנות שגרמה נזק נפשי וכספי נושא התלונה:
בעלשם מאשה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הורי,גימלאים בני 72ו78 נרשמו לטיול של "מועדון גימלאים עריית בתים"
להונגריה.
הגיעו לשדה התאופה 4 שעות לפני התיסה (זמן כניסה לחניית נתב"ג רשום בשובר).
הם הגיעו בזמן כנדרש,המדריכה האחראית נציגת החברה בשם אינסה דיברה עם האמא בטלפון,ואמרה לה שהם באיחור ועדיין אוספים מטיילים אחרים,ושיחכו במקום "צק אין".
אחרי שעה הורים חזרו אליה ,הם עדין היו בדרך
מיאז אף אחד לא ענה לסיחות,אמא התקשרה 13 פעמים.,גם התקשר נציג חברת תיסות"Atlantis" בשם מרק,וטלפון היה סגור.
..וגם אף אחד לא העגיה למקום הפגישה.
תיסה היתה לאוסטריה ומישם-אוטובוס להונגריה לבית מלון.
כרטיסים וואוצרים היו אצל אחראית הקבוצה.
15 דקות לפני תיסה אחראית ענתה לטלפון צהקה וקללה את אמא שלי.וסגרה טלפון .

הורים שלי -אנשים מבוגרים ופשות פחדו להבור גבול לבד...חשבו שכל הקבוצה לא הגיה...שקרה משהו בדרך...
בערב גברת אחראית הבינה שחסר אנשים בקבוצה,והתקשרה לאמא עם שאלה"איפו אתם?"
ואחרי תשובה "בבית" התחילה לצהוק ולקלל ושוב סגרה טלפון
השאלה שלי -עם גברת אינסה לקחה אחראיות,למה לפני הברת הגבול היא לא בדקה שכל הקבוצה במקום....שכל אחד מ14 מטיילים היגיעו?
זה לא אנשים צעירים-אנשים מבוגרים.שלפעמים זכוכים צומת לב.
כספי,בזבוז זמן סוג הנזק :
החזרת כסף של טיול,פיצוי פתרון נדרש :

בת ים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה