|
|
|
|
|
|
|
|
נופש וטיולים |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
איסתא |
שם בית העסק: |
יוספטל בת ים |
כתובת: |
טיסות שמכרה חברת איסתא |
נושא התלונה: |
יום שני 17 יולי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.6.17סגרנו דיל דרך איסתא בקניון בת ים למלון קאיה ארטימיס בקפריסין הטורקית 3 משפחות.
הטיסות שנמכרו לנו 13.7.17 הלוך בשעה13:50
חזור 17.7.17 בשעה20:45
הטיסה של החזור הוקדמה לשעה 10:00 בבוקר. כך שיצאנו מהמלון בשעה 5:45 בבוקר
3 משפחות עם תינוקות קמנו ב4 בבוקר כדי להספיק את הטיסה שהוקדמה. הפסדנו יום שלם ותיסכול שאין לתאר לארגן באמצע הלילה 3 משפחות.
היינו היחידים שהעלו אותנו לטיסה זאת בעוד שידענו שהיו עוד טיסות שיצאו בשעות מאוחרות יותר.
מתסכל מאוד לדעת שמכרו לנו דיל שבו הפסדנו לילה ויום שלם. כנראה שזה כך מתנהל כדי למכור דילים
הפסדנו בהלוך והפסדנו בחזור.
חברה שמכבדת את עצמה לא מתנהגת כך פשוט אכזבה .
|
|
|
|
|
|
|
איסתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|