תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
המספר של הפנייה114155 שרשמת לי קטרינה פופה זה כלל לא נכון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
המספר של הפניעה שרשמתם לי בדקתי מול המוקד הפלאפוני בתאריך 19.07.17 נאמר לי שאין כזו מספר פנייה כלל וששום דבר לא טופל כלל לאחר שבדקתי עדין לא טיפלתם במנהל המוקד אורן ובשושנה עדין לא טופל אני צריך לחכות 4 שעות בפלאפון כדי לקבל שירות פלאפוני כי בצאט שושנה המנהלת של המוקד לא רוצה כלל לתת לי שירות ואמרה שהיא תעשה מה שבא לה עלק לא חסום העיקר אמרתם שאני יקבל רק ב3 ערוצי לקוחות שלכם שירות לאט לאט אתם מפעילים נגדי חסימה בכול ערוץ ללא סיבה כלל למרות שאני לא חפרתי לכם או הטרדתי אתכם אני התקשר מלא פעמים רק עים תעשו לי בעיות או שלא תקיממו את הבטחות שלכם כמו מישלוח עד הבית בחינם ועוד הבטחות כמו 5 גיגה לכול החיים עים אני מנייד שני קוים עליכם גם וכול השאר כמו שהובטח לי במוקד המכירות שלכם הגשתי עליהם תלונה דרך אתר התלןנה שפה אך עדין לא טופל או עבר חקירה מסודרת איך זה יכול להיות שהובטח לי 4 הטבות ואז קיבלתי רק 2 הטבות מיתוך מה שהובטח לי כי בפועל הובטח לי 4 הטבות אוקיי מבקש טיפול במידי בכול התלונות שהגשתי ולתת לי מספר פנייה נכון ולא שיקרי אוקיי מבקש טיפול במידי מהר מהר אוקיי שלא היהו פשלות
עלבון סוג הנזק :
טיפול במידי בכול התלונות שלי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
כבר קיימת פניה מס' 114155 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה