תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיטים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מגנוליה שם בית העסק:
גלובס סנטר נתיבות כתובת:
נתיבות סניף בית העסק:
עוגמת נפש בגין אי טיפול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי עבור נכדתי שרשרת שם וצמיד בעלות גבוהה.
לפני כשלושה שבועות התברר כי השם הופרד בקו תפר, אין סימן לשבר פשוט נותק ,כנראה שהחיבור היה רופף.
פניתי לדוכן ונאמר לי כי התיקון כרוך בעלות המסתכם בכ1/4 מעלות השרשרת ולא ניתן להינות מאחריות.
פניתי שוב כעבור שבוע ובמקום הייתה דיילת אחרת אדיבה אשר הבטיחה לבדוק מול שרות לקוחות מה ניתן לעשות.
חזרה אלי טלפונית כעבור יומיים והודיעה לי כי העלות 30 שח.
השארתי את פרטי בשרות לקוחות וכעבור יום התקשרו אלי במספר חסוי בזמן שהקו לא היה פנוי, לא יכולתי לשוב טלפונית.
מאוד התאכזבתי מתגובתכם שנמסרה באמצעות הדיילת.
האחריות בתוקף והנזק לא נגרם מרשלנות, אין סימן לשבר, פשוט השם נחצה בדיוק בקו התפר מה שמעיד שהחיבור לא היה מספיק חזק.
אינני חושבת שעלי לשלם בכלל אפילו סכום פעוט , לו היה נשבר בדרך אחרת לא הייתי פונה אליכם כלל.
אבקש טיפול מהיר והוגן
תודה מראש

עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון ללא עלות בגין אחריות בתוקף ונזק שלא ברשלנות פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות לקוחות קבוצת מגנוליה שם ותפקיד:
לצערנו לא ניתן להלחים את השבר ולכן השבר מצריך ייצור שרשרת חדשה העלות הינה סמלית מפאת הזמן שחלף מרגע רכישת השרשרת. על גבי תעודת האחריות מצוין שאין אחריות על שבר.עלות שרשרת חדשה הינה 219 ש'ח.30 ש'ח הינה עלות סמלית עבור טיפול תגובה:
הפתרון הינו ייצור שרשרת חדשה בעלות .לא ניתן להלחים את השבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה