תיאור הבעיה:
שלום
ב13\7 נכנסה אמא שלי ,אישה מבוגרת בת 70 לסניף שלכם בנשר וביצעה הזמנה של מזגן עילי מסוג אלקטרה 280+ , נציגה שלכם בשם לינה ניסתה לעקוץ אותה בסכום שהוא גבוהה ב 700 שח מהמחיר של המוצר בפועל בשוק ובכל סניף אחר של מחסני חשמל בארץ , ולאחר שאמא שלי דיברה איתי בטלפון ונתנה לי לדבר עם הנציגה היא קיבלה את המוצר שלה במחיר שמפורסם בכל הסניפים שלכם בארץ.
היא הבטחיה לאמא שלי שתוך 7 ימים היא מקבלת את המוצר הביתה . עברו ה7 ימים ולא קיבלנו שום שיחת טלפון למרות שההטבלה שולמה מראש בסניף .
לאחר שיחה שלי עם הנציגה שלכם , היא הסבירה לי שהמוצר התעכב ושאני ושאמא שלי מקבלת את המוצר ביום חמישי ה18\7 בין השעות 9 ל 3 נדהמתי מהחלון זמן המוזר שמחייב אישה מבוגרת ללא מזגן בבית לשבת בשעות האלה בחום ולהמתין להובלה אך בכל זאת לא התלוננו והזמנו מתקין לאותו יום . עבר החלון זמן דהנציגה שלכם נתנה וההובלה לא הגיעה . וכשהתקשרתי לסניף נדהמתי לגלות שכלל לא ביצעה אצ ההזמנה ולא הייתי על חלון הזמן של המוביל , נאלצנו לשלם למתקין על הגעה והסברתי לו שישתדל להגיע ביום ראשון כהנציגה הבטיחה לי שהמוביל יגיע ביום ראשון 23\7 .
והיום השעה 12 אני מתקשר 3 פעמים ללא מענה ואחרי כמה דקות חוזרת אלי אוצו לינה להגיד לי שהמוביל גם היום לא יגיע ושעל האישה המבוגרת בת 70 להמתין עוד יום בחום הזה להמתין למוביל .
אנחנו לקוחות של סניף זה מזה שנים ובחיים לא נתקלנו בזלזול כזה , אישה בת 70 ממתינה בחום בתוך בית לבד למוביל שלא מגיע ונאלצת לשלם למתקין פעמיים על עבודה שלא ביצע ורק על ההגעה שלו .
מכתב זה מצורף גם למועצה להגנת הצרכן , לחדשות 2 , ולאתר תלונות . כנציג שאכפת לו רק מהכסף שהוא גובהה מלקוחות ולא מהשירות שהם מקבלים לא מגיעה לו שום מילה טובה . ולקוח שמשלם במזומן כולל ההובלה לא מגיע לו יחס כזה .
אשמח להתייחסות שלכם
שבוע טוב
|