תלונות UPS

תלונות משלוחים והובלות

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
UPS שם בית העסק:
אי הגעת משלוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך 16.7 דרך אתר גרופון חבילה. מספר השובר 853846470.
בתאריך 17.7 קיבלתי הודעה שהמוצר נאסף מהספק והוא בדרך אלי.
בתחילה, קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע לרמת השרון במקום לרמת גן.
לאחר שהתקשרתי אליהם ואמרתי שיעבירו לרמת גן ועד היום 10 ימים לאחר מכן לא קיבלתי את החבילה.
בנוסף לכך הם מתחייבים למשלוח של 24 שעות מרגע האיסוף מהספק.
דיברתי איתם שוב היום 27.7 ונאמר בשיא החוצפה שאין מה לעשות וזה יקח עוד כמה ימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

UPS שירות לקוחות

, תגובה:
אילן נגר - מנהל פניות לקוחות שם ותפקיד:
נראה כי מסיבות טכניות נפעוליות המשלוח נשלח ליעד שגוי .ו עם פניית הנמען, ולמען הנוחות פעלה החברה להעביר את המשלוח במישרין למענו הפרטי במקום לתחנת איסוף. אנו פעלנו לעדכן את השולח בהתאם ומצרים על כל אי נעימות שעשויה להיגרם. תגובה:
המשלוח נמסר בכתובת המעודכנת נתקבל במענו הפרטי של הנמען. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה