תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot Mobile (הוט מובייל) שם בית העסק:
בקשת החזר על מכשיר ללא שירות.. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
מצ"ב מייל שכתבתי לפניות הציבור של 'רמי לוי' עם כל השתלשלות החויה שלי מולם, מיום רכישת המכשיר מהם.. תאריך האירוע להלן הוא תאריך המייל כאשר נכון להיום, 27.7, שבוע לאחר-מכן, לא קיבלתי כל התייחסות עניינית מהם. ב- 23.7 כן הגיע פקס בן 3 דפים שמציין כי המכשיר נמצא באחריות ואני מוזמנת לפנות לאחד מסניפי החברה המרכזית לתיקונים.. בקיצור, פארסה! {"Attachments":[{"__type":"ItemIdAttachment:#Exchange","ItemId":{"ChangeKey":"CQAAABYAAABPm5MOZCMESp35YvqnorakAADrgjJF","Id":"AQMkADAwATYwMAItODkzYy04YTlkLTAwAi0wMAoARgAAA7X4U/ozhPhLrRLPJpo0NqcHAE+bkw5kIwRKnfli+qeitqQAAAIBCQAAAE+bkw5kIwRKnfli+qeitqQAAADrZG25AAAA"},"Name":"מכשיר מפוקח מס\"ד 352645073713766","IsInline":false,"Size":152623}]}
אם הייתי יכולה הייתי בוחרת את כל הסוגים סוג הנזק :
פשוט החזר של עלות המכשיר, תודה. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה