תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot Mobile (הוט מובייל) שם בית העסק:
טעות נציג וזלזול בשירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.6 רכשתי חבילת סלולר דרך האתר למספר טלפון 0532206009 .חבילה של 9.90 הכוללת מאה דקות שיחה ומהה מגה גלישה . למחרת התקשרתי ושוחחתי עם נציגה ביקשתי לחסום את הגלישה כאשר מגיעים למקסימום. לתדהמתי אני מקבלת חיוב בחשבונית על סך 258 שח .התקשרתי לברר בתאריך 26.7 ונאמר לי שאין חסימה לגלישה. חזר אליי מנהל השם פאדי .אמר שיאזין לשיחה שלי עם המציגה . ועד היום לא שמעתי ממנו . אני כל יום מתקשרת ונאמר לי שפאדי יאזין ויחזור אליי אבל זה לא קרה . אני מבקשת לזכות אותי כל הסכום הזה. לא יתכן שאשלם סכום כזה בגין שימוש בטלפון של ילדה בת 9. מה גם שבקושי משתמשת במכשיר .
אני מאוד מאוכזבת מהשירות שקיבלתי .
מצרפת הודעות שהתקבלו במנוי שבתאריך 2.7 מתאפסת חבילת הגלישה . ועוד הודעה נוספת ב2.7 שהסתיימה חבילת הגלישה .
ואיך הגיוני שהצטרפתי למנוי ב2.6 וכבר למחרת קיבלתי הודעה שניצל 75 אחוז ממכסת הדקות החודשיות.מצרפת צילום מסך
אבקש לשוחח איתי בהקדם .
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה