תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור הצפון איזור:
נטורפיל שם בית העסק:
נצרת עילית כתובת:
נצרת עילית סניף בית העסק:
אי קבלת תמורה ומענה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.6.17 נקבע לי תור להסרת שיער בלייזר, 5 במספרו מתוך עשרה טיפולים הכלולים בעסקה שנרכשה בתשלומים.
בהגיעי לקבלת הטיפול במכון הלייזר " נטורפיל" שבקניון "one" שבנצרת עילית, נאמר לי כי המכשיר השתבש בבוקר היום וכי לא יתאפשר לבצע את הטיפול הסרת השיער הנדרש עבורי. באותה העת, עבדה בקבלה שבסניף פקידה ושמה "ספיר".
אציין כי אף לא אחד מטעם המכון טרח לעדכן אותי מראש על אותה תקלה במכשיר ועל חוסר האפשרות לערוך את הטיפול באותה העת וכך גם צודדה ספיר את דבריי, כי אכן לא התריעו לי ולא ניסו אף להשיגי ועל כך התנצלה.
אנושי אך לא מקרי , כי בתאריך 11.6 הגעתי לתור שנקבע בעקבות אי קבלת טיפול ב4.6 וגם שם לא טופלתי, אך בנסיבות אחרות.
בהגיעי למכון הלייזר, נכחה ספיר גם באותה עת בקבלה יחד עם המטפלת יבגניה, זו המתוכננת לבצע לי את הטיפול.
כאשר נכנסתי לחדר הטיפולים בכדי להתחיל בטיפול על ידי יבגניה, עוד טרם פשטתי את חולצתי, טענה יבגניה כי אני שזוף וכי היא לא מתכוונת לבצע את הטיפול בגלל גוון עורי השזוף המהווה סיכון.
אציין כי השעה הייתה 21.00 לערך וכי אני סבור שבשל השעה המאוחרת, לא עלה בדעתה מלכתחילה לערוך לי את הטיפול, בעיקר בשל הסיבה כי טענה שאני שזוף עוד טרם פשטתי את חולצתי וראתה את גופי.
אוסיף כי באותו הרגע אמרתי ליבגניה כי לא יתכן שאומרת שאני שזוף עוד טרם ראתה את גופי, וזו החלה להגיב באי נינוחות ובבלבול.
יצאתי מחדר הטיפול אל פקידת הקבלה, ספיר ותארתי בפניה את המקרה וזאת בעת שנכחה על ידינו המטפלת יבגניה.
הוספתי ואמרתי כי זו לא הפעם הראשונה בה אני נדחה מלקבל את הטיפול ואף אמרתי כי אני מוכן להצהיר בכתב יד, כי אינני שזוף וכי לא נכחתי בשמש כלל.
באותה עת, הפצירה הפקידה ספיר בטפלת יבגניה לערוך לי את הטיפול בשל היותי מוכן להצהיר על הדבר, אך זו עדיין סירבה בתוקף תוך שהיא טוענת באופן שקרי ו על היותה "רופא" מוסמכת וכי היא לא מוכנה לערוך לי את הטיפול בשל חוות דעתה.
כאשר טענה שהיא "רופא" מוסמכת הדבר עורר בי מחלוקת.
בדיעבד הסתבר כי אכן צדקתי בתחושתי ולאחר בדיקה , היא אכן אינה רופא אלא מתחזה לבעלת תעודה.
כל זאת נאמר לי על ידי הפקידה ספיר ואף על ידי המטפלת יבגניה לאחר שחשה לא בנוח על שקריה.
בסוף המקרה המתואר, היא אכן רצתה לערוך לי את הטיפול אך זילות הדבר ועוגמת הנפש לא אפשרו לי להשאר במקום.
הודעתי כי אינני מעוניין לקבל טיפול כחסד ובצורה מבזה כזו.
הפקידה ספיר אמרה לי באותה עת כי תטפל בנושא ותעביר זאת הלאה להנהלה.
למחרת, לאחר פניות נישנות הצלחתי להשיג את מנהלת הסניף "קירה" אשר תואר לה המקרה הנ"ל ואף הגיבה בפליאה ובטענה כי תטפל בנושא בחומרה ותעביר אותו לטיפול הבעלים.
חלפו ימים ולא קיבלתי מענה.
לאחר פניות נישנות להשיג את קירה ללא הצלחה, פניות למרכז שירות הלקוחות אשר תוך מענה של שירות הודעות, הובטח כי יחזור אליי תוך 48 שעות, אך בטח ובטח שלא חזור, וכל הנסיונות הללו עד לתאריך ה25.7.17.
חזרה אליי מנהלת שירות לקוחות בשם "מוריה". תארתי בפניה את המקרה וזו גם בפליאה טענה כי תטפל בנושא ותחזור אליי.
לצערי, גם ממנה לא קיבלתי מענה עד ליום זה 2.8.17.
אציין כי קיים אצלי שרשור ההודעות עם מנהלת שירות הלקוחות מוריה על כך כי אינני מצליח להשיג אותה ואף תשובתה כי מיד חוזרת וכמובן שאינה חזרה. וכך הודעות שרשור נוספות המצביעות על היותי "רודף" אחר מענה אך ללא אועיל.
אציין כי קיימות אצלי הקלטות המעידות על אי המענה של מוריה במהלך כל השבוע בו הובטח לי כי תחזור אליי מיידית מספר פעמים .
בעקבות המקרה הנ"ל, טיפול הלייזר שלי נעצר בתקופת מחציתו והדבר הביא לתוצאות הפוכות בגופי- צמיחת שיער מוגברת.
מתוך בדיקות עם מי שבתחום, הוסבר לי כי הנזק שנגרם לי בשל הפסקת הטיפול עד כה, הביא לפעולה הפוכה ולמצב בו אדרש בטיפול מחודש.
על כן, דורש פיצוי כספי בגין כלל טיפול וכן פיצוי כספי בגין עוגמת הנפש כלפיי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי עבור אי קבלת התמורה ובגין הנזק שנגרם בעקבות הפסקת הטיפול אשר הביא לתוצאה הפוכה ועל כן פיצוי גם עבור התמורה שנתקבלה. (פיצוי כספי מלא על סך הטיפול ) פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה