|
|
|
|
|
|
|
|
רפואה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אמריקן לייזר |
שם בית העסק: |
שמשון 3 פתח תקווה |
כתובת: |
חוסר תוצאות חוסר מענה ושירות מזוויע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני ביצעתי את העסקה מולכם בעלות של 10000 שח בתור חיילת בודדה לפני למעלה מ 4 שנים מול נציגת מכירות בשם מיכל או מאיה בסניף דיזינגוף סנטר בתל אביב, בסניף מאיה (או מיכל לא זוכרת את השם ) ראתה אותי ואת עורי (השחום חייב לציין ) ואמרה שזה מתאים לי והכל כדי למכור .
4 שנים של טיפולים ואין שום שיפור במצברי . אפילו הולך ומחמיר. עברתי דיברה ב 2016 והעברתי את התיק שלי לסניף פתח תקווה שם לא מוכנים לקבל אותי בגלל צבע עורי שנהיה יותר שחום . בגלל הקיץ גם אם אני לא הולכת לים יש לי שיזוף חזק.
הלכתי לביקורת העבירו אותי חמכשיר הוקטוס גם לא לא עוזר ומכאיב עוד יותר .
מעבר לכך השארתי אין ספור הודעות למנהלת שם בשם נטלי, לא חזרה אלי לנייד מעולם . היום בטעות התקשרה כדי לוודא שאגיע מחר לתור שנקבע לי . וכשתפסתי אותה לשיחה סוף סוף אמרה שוב להגיע לביקורת . כשאמרתי לה שאני רוצה לדעת בידיוק איזה פטרונות יש לה כי את כל המכשירים ניסיתי וכלום לא עובד היא פשוט ניץקה לי בפנים . מדברת בצורה לא מכובדת ובתור מנהלת לנתק לי בפנים זו פשוט חוצפה. אני לא מעוניינת בקשר עם חברתכם . אני מבקשת לבטל את ההתקשרות מולכם ואת העסקה לא עמדתם בשום התחייבות והשירות שלכם זוועתי.
אי אפשר לקבל אצליכם שום גורם נורמאלי לדבר איתו אין שירות לקוחות אין כלום .
כבר פניתי אליהם בפרטי בפייסבוק ובאתר שלהם ובמייל ואף אחד לא חוזר אלי מלבד הודעה אוטומטית במייל .
שירות גרוע
|
בזבוז זמן וחוסר תוצאות |
סוג הנזק : |
החזר מלא של הכסף במקביל חשיפה מיותרת של קרינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אמריקן לייזר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|