תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
זיכוים שאני לא מקבל באופן אוטומטי לאחר החיוב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יש עוד מהשו שאני רוצה להוסיף תמיד שאני מבקש לעבור תוכנית חדשה או שאני מזמין שליח עד הבית כדי לקבל את מה שהזמנתי כמו מכשירים או רוטארים תמיד מבטיחים לי שאני הראה בהתחלה חיוב ואחרי זה זיכוי אבל הבעיה היא שיש לכם בעיה במערכות שלכם ששוכחות לזכות אותי לאחר החיוב על שליח או דמי מעבר לתוכנית חדשה כדי שאני יקבל זיכוי אני נאלץ להיתקשר כימעט כול יום כדי לדעת שהכן קיבלתי זיכוי אך אומרים לי תוך יומים תקבל הודעת אסמס עים זיכוי כולל סכום הזיכוי כול הזמן אתם מבטיחים באופן אוטומטי שאני יקבל זיכוי לאחר החיוב ואני לא מקבל כול הזמן אני נאלץ להיץקשר כדי שהנציגים יקלידו באופן ידני את הזיכוי אבל יש כאםה נציגים שמשקרים אז עד שאני נו9ל על נציגה טובה ואז היא מבצעת את הזיכוי באופן ידני אז אחרי יומים פתאום אני מקבל הודעת אסמס כולל הסכום של הזיכוי ניראה לכם הגיוני שאני צריך להיתקשר עליכם כדי לקבל את הזיכוי אהה ניראה לכם הגיוני אני שואל אתכם פעם אחד שהזמנתי משהו ואז אמרו לי אתה תיראה חיוב זיכוי ואחרי שהיסגר החשבונית אתה תיראה שקיבלת זיכוי על השליחות אך לא קיבלתי כלום ורק אחרי 2 חודשים ניזכרו לזכות אותי על השליחות דיי כבר להבטיח סתם זיכוי ואחרי זה אני לא מקבל שום דבר דיי לשקר מבקש שמעכשון שאני מזמין משהו ויש חיוב על שליח אז לעשות שאני כלל לא יחויב כלל כולל גם על דמי מעבר עים מבטיחים לי שאני לא יחויב על דמי מעבר אז ישר לתת לי זיכוי או שלא לחיוב אולי כלל יש לכם בעיה במערכות שלכם ששוחכות לתת זיכוי ואז רק אחרי שאני מיתקשר וחופר ניזכרים פתאום לתת לי זיכוי או להחזיר לי את הכסף על החיוב תלונה זואת חדשה ועדין לא טופל למרות שאמרו לי שהבדקו את זה לעומק אך כלל לא בדקו זואת מבקש שטטפלו בזה במידי אוקיי מבקש במידי ליבדוק זואת כדי לימנוע שאני לא יאלץ להיתקשר מלא פעם כדי להחזיר לי את הכסף על החיוב או לזכות אותי אוקיי מבקש ליבדוק זואת ולא לשקר לי יותר ומבקש שברגע שמבטיחים לי זיכוי או שליחות חינם אז אני רוצה ליראות שאין חיוב על שליחות או כול דבר שהובטח לי שאני לא יחויב למה אני צריך להיתקשר כדי שהנציגה שלכם יקלידו באופן ידני את הזיכוי אהה תסבירו לי את זה מקווה שכול מה שאמרתי יטופל באופן מידי נימאס לי לחכות אוקיי במידי לטפל בהכול מהר מהר
עלבון סוג הנזק :
טיפול במידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
בוצעה שיחה בתאריך 13082017 ניתנה התייחסות לפניה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה