תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור תל אביב איזור:
AIG שם בית העסק:
רח' הסיבים 25, קריית מטלון, פתח תקווה. ת.ד 535. מיקוד 49100 כתובת:
כיסוי שבר שמשות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
הנני בעל ביטוח לרכב פרטי בחברת אי. איי. גי. פוליסה מס' 1370404317 ,עבור מיצובישי אוטלנדר 2017
במסגרת פוליסה שרכשתי ישנו כיסוי לשבר שמשות מקוריות .
ספק השירות הנבחר ע"י חברת הביטוח הנו "אוטוגלס" ,האמור לבצע את מלוא התחייבות על פי כתב שירות תוך קיום תקשורת יעילה וזמינה עם המבוטח.
מועדים למתן שירות המוגדרים בכתב שירות נעים בין 4 שעות לבין 12 שעות עבודה מפתיחת טופס ארוע בתחנה כמו כן בסעף 3.7 בכתב שירות כתוב : " תוך 24 שעות עבודה מהמועד בו מקבל השירות הגיע עם כלי רכבו לתחנת השירות ,תוחלף השמשה שניזוקה בשמשה מתוצרת יצרן ..., במקרה שהשמשה זמינה במחסני היבואן הרשמי בישראל "
בתאריך 30.7.17 בדרך לחופשה משפחתית לאילת בנסיעה על כביש 6 שמענו ניפוץ בחלק קדמי של האוטו
ואז הבחנו בסדק בשמשה קדמית (באוטו היו 2 ילדי בני 5 ו- 9 ואשתי בחודש 8 של ההריון ).
באותו יום , 30.7.17 בשעה 10:16 בבוקר , הועבר טופס פתיחת ארוע ,צילום רישיון רכב, תמונות הרכב עם הנזק לשמשה ,צילום ביטוח חובה ודף מביטוח מקיף עם הדגשה שמדובר בהחלפה לשמשה מקורית לתחנת שירות באילת שאליה הופננו ע"י מוקד השירות של "אוטוגלס " . ( כל המידע הועבר בתאום עם התחנה דרך ווטסאפ כמו כן מיד לאחר השליחה אושר ע"י תחנת השירות באילת קבלת כל הפרטים ).
בשיחת טלפון עם תחנת השירות באילת מסרנו שאנחנו מהצפון וחשוב לנו לדעת אם הרכב יתוקן עד יום חמישי ( תוך 4 ימי עבודה ) כמו כן צוין שאנחנו חוששים לנסוע ברכב .קיבלנו תשובה שדאגה שלנו מובנת ונקבל תשובה וטיפול בהקדם .
תחנת שירות באילת תאמה ליום חמישי 3.8.17 ב- 8:30 החלפת השמשה לשמשה מקורת .בתאריך 2.8.17 בצהריים נמסר לנו ע"י תחנת השירות באילת שאין שמשה קדמית מקורית בארץ ,השמשה הוזמנה ועלי לפנות למוקד"אוטוגלס" להמשך הטיפול.
ביום רביעי 2.8.17 פניתי למוקד "אוטוגלס" בנוגע לתאריך ביצוע החלפת השמשה, נמסר לי ע"י נציגה בשם סופי שאין שמשה בארץ והשמשה הוזמנה בתאריך 2.8.17 מחו"ל ותגיע תוך 14 ימי עבודה .כמו כן לשאלתי אם מותר לי לחזור מאילת לקריית ביאליק (כ- 365 ק"מ ) קיבלתי תשובה שחברת "אוטוגלס" תשלח לי אישור המעיד על כך שהשמשה הוזמנה ואותו אוכל להציג למשטרה במידה ואעצר .
בפתח הדברים ייטען, כי פניתי ביוזמתי לסוכנות ראשית של מיצובישי כלמוביל בחיפה על מנת לבדוק במחסני היבואן הרשמי בישראל של מיצובישי זמינות של שמשה מקורית כפי שמצוין בכתב שירות של אי.איי.ג.ונאמר לי ע"י שאול ,מנהל אולם תצוגה כלמוביל חיפה , ששמשה מקורית המתאימה לרכב שלי תגיע למרכז שירות כולמוביל חיפה לכל המאוחר ביום שני 7.8.17 .בתאריך 6.8.17 קיבלתי עדכון ממנהל מחסן מוסך מיצובישי כולמוביל חיפה ששמשה קידמית מק"ט 6102B381 תהיה זמינה במוסך ביום שלישי 8.8.17 את המידע הזה מיד העברתי לאי.איי.ג'י ולאוטוגלס.

הסדק בשמשה הקדמית הינו בצד הנהג והגיע לכ- 80 ס"מ אורך ,המגביל בצורה משמעותית שדה ראיה של הנהג.
מאז חזרתינו לקריית ביאליק אני ממשיך לשלוח מכתבים בפקס ובדוא"ל , להתקשר למוקד של איי.אי .ג' ואוטוגלס אך כולם מתנערים מאחראיות ומכתב שירות ואומרים לי שאין שמשה בארץ וצריך לחכות 14 ימי עבודה מתאריך 2.8.17 ולטענתי שאינני יכול לנהוג ברכב ושיש שמשה מקורית אצל יבואן רשמי בישראל אומרים שאן מה לעשות
לסיכום אציין שהתנהלות כזו אינה הולמת ולא מתאימה לתדמית של החברה מובילה בארץ לביצוע עבודות זגגות לרכב ולחברת ביטוח אמריקאית כמו AIG, זמן מצטבר לביצוע העבודה עולה על 18 ימי עבודה.על פי בדיקת דיני תעבורה שעשיתי אינני יכול לנהוג ברכב למרות אישור הזמנה שנשלח ע"י "אוטוגלס".
כספי סוג הנזק :
להחליף שמשה לשמשה מקורית כפי שמופיע בפוליסת ביטוח במיידי ולעדכן אותי במועד החלפה שתבוצע בתחנת שירות הקרובה לביתי כמו "בני גלס" ברח' ההסתדרות 84 חיפה או מוסך מורשה של מיצובישי חיפה ופיצוי על עוגמת נפש. פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה