תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סאני תקשורת שם בית העסק:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
קנייון איילון סניף בית העסק:
תיקון מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בראשית חודש יולי הגעתי לסניף של סמסונג בקניון איילון לצורך תיקון שקע טעינה במכשיר גלקסי 6.
כאשר הגיע תורי, נוכחתי לגלות שאין בידי הנציגים לספק לי מכשיר חלופי בעת התיקון וכי התיקון עלול להיערך עד כ- 10 ימי עסקים. החלטתי להמשיך ולהמתין במקום, בתקווה שיגיע לקוח אשר יחזיר מכשיר חלופי כלשהו. במהלך ההמתנה אמנם הגיעו שני לקוחות כאלו, אולם המכשירים שהחזירו היו תקולים ובלתי ניתנים לשימוש. לבסוף, לאחר המתנה ארוכה, בשיחה שהייתה לי עם אחד הנציגים הבנתי כי יש באפשרותי להטעין את המכשיר שלי באמצעות מטען אלחוטי. במקרה יש בידיי מטען כזה ולכן חזרתי לביתי והחלטתי כי אעשה בו שימוש עד אשר אשיג בעצמי מכשיר חלופי- שיוכל לשמש אותי בעת התיקון.

כעבור כשבוע חזרתי לסניף בקניון אילון אולם כאן נתקלתי בבעיה חדשה. הנציג אשר קיבל מידיי את המכשיר הודיע לי כי אין אחריות על מגן המסך המודבק למכשיר. הסכמתי לקבל זאת אך הוא הוסיף ואמר כי עליו להסיר מיד את המגן עוד בטרם נמסר המכשיר לתיקון. מכיוון ויש לי מזה זמן רב שריטה על גבי המסך במכשיר, לא הייתי מעוניינת שיעשה זאת, שכן הורדת הכיסוי עלולה לגרום לשבר רציני יותר שיאלץ אותי להחליף את המסך במכשיר.

בשל העלויות הגבוהות של תיקון מעין זה, והעובדה שאינו מכוסה מבחינת ביטוח, בחרתי שלא להשאיר את המכשיר בתיקון, שכן הנציג התעקש שהאפשרות היחידה להשאירו.

מדוע אי אפשר להחילף שקע טעינה ללא הסרת המגן?
אם מסירים את המגן, מדוע חברת סמסנונג לא מוכנה לקחת אחריות אם המסך יישבר בעיקבות הפעולה שהיא עצמה עשתה?
האם עלי לבחור בין שקע טעינה תקול למסך שבור?

תודה,



כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר תוך קבלת אחריות על מצב המסך פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה