תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
שרות לקוי בתקלות מזה כחודשיים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה ובקשה לניתוק - חברת

אני מיכל אדרי, ת.ז 57843518 מרחוב הפרטיזנים 4 נס ציונה לקוחה של חברת הוט מזה שנים רבות. ברשותי 7 ממירים, מתוכם 1 פייבר בוקס, 2 מיני פייבר בוקס, 2 ממירים מקליטים, 2 ממירים רגילים. מחוברת לשירות V.O.D, כל ערוצי הספורט (כולל אלו שבתשלום), מחוברת לאינטרנט שלכם ומשלמת על קו טלפון שכלל לא פעיל (אך כמו שנאמר לי זו החבילה של הטריפל).
בחודשיים האחרונים החלו תקלות חוזרות ונשנות בצפייה בשירותי הטלוויזיה ובאספקת אינטרנט.
אתחיל מכך שכל פעם שמתקשרים לקבל שירות טכני עלינו להמתין לא פחות מחצי שעה על מנת שנציג יענה לנו. אני החלטתי להשאיר טלפון על מנת שחברתכם תחזור אלינו בוודאי שזה לא קורה. אז החלטנו להמשיך להמתין עד לקבלת מענה של נציג, דבר שגזל ממני זמן רב. האלטרנטיבות לפיתרון התקלה באופן טלפוני לא מתאפשר וצריך לשלוח טכנאי (גם לשירות הזה יש להמתין מספר ימים, אז חיכינו מספר ימים והגיע אלינו טכנאי בשם טל בן דוד. גולת הכותרת, אמר שזה לא תפקיד שלו להחליף כבל, ולטענתו רק חשמלאי פרטי צריך לעשות את זה ופשוט נעלם.
וכך עשינו, הזמנו חשמלאי שהעביר כבל ועל כך שילמנו 800 ₪, אך הבעיה לא נפתרה.
ושוב אנחנו מתקשרים לחברת הוט, ושוב, ממתינים על הקו שעות, ושוב אני מגיעה לקשרי לקוחות ומדברת עם בחורה בשם דיקלה. אני מבקשת ממנה בכל לשון של בקשה שתנתק אותנו מחברת הוט ושפשוט יבואו לקחת את הציוד שלכם.
אני לא מוכנה להמשיך לשלם על שירות שאני לא מקבלת!
כמובן שהבטיחה שתחזור אליי ביום שלמחרת על מנת לעדכן אותי בזיכויים, בעדכון החבילה החדשה וטיפול בתקלה וכהרגלכם - היא לא חזרה.
בינתיים אף אחת מההבטחות לא מומשה. התקלות לא טופלו, הפיצוי הכספי לא מומש קיבלתי חשבונית חודש יולי בסך 480 ₪.
"משהו טוב קורה בהוט" ???? השירות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת!!
לידיעתכם, כל השיחות שלנו מוקלטות ואני לא מתכוונת לעבור לסדר היום, אני דורשת לקבל חשבונית זיכוי באופן מיידי עבור החשבונית שלעיל וכמו כן ניתוק מיידי.
מזה כשבוע אף נציג מהחברה כבר לא יצר קשר ולא קיבלתי זיכוי לחשבונית

לטיפולכם המהיר ?
מיכל אדרי
050-7428355
0506292297

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
HOT תגובה:
HOT פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה