|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 אוגוסט 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/8/2017 בשעה 20:00 התקשרתי לשרות לקוחות של הוט מאחר ולא היה לנו טלוויזיה אחרי שעה שהמתנו בקו ענתה לנו נציגה שפשוט הרגשתי בושה היא דיברה כאילו הערנו אותה משנה ולא הבינה למה התקשרנו בכלל ניסינו להסביר שאין לנו טלוויזיה כבר כמה שעות התשובה שלה הייתה גברתי אני כאן רק בכדי לקבל ולרשום את מס' הטלפון שלך ונציג יחזור אלייך מחר המרתי לה שעה המתנתי רק בכדי לתת לך את מס' הטלפון שלי כדי שנציג יחזור אלי מחר זה לא הגיוני לפחות תפתחי לי פניה כמו בכל חברה מתוקנת ותדאגי שישלחו לי טכנאי לכול הפחות מחר היא אמרה שזה לא הפשרי היא יכולה רק לקחת מס' טלפון ושנציג יתקשר אלי מחר כשבקשתי את שמה בכדי לברר היא פשוט נתקה את השיחה יש לציין שעד היום 9/8/2017 לא יתקשר שום נציג מחברת הוט - אנחנו משלמים בכל חודש ובחודשו את התשלום להוט בלי שום בעיה וכשהנחנו הלקוחות נתקלים בבעיה היא הופכת לבעיה ממושכת ובלי פתרון מידי - אני דורשת פיצוי של 1500 ₪ על כך שאנחנו בלי טלוויזיה עם ילדה נכה שזקוקה נואשות לטלוויזיה בכדי להעסיק אותה
|
1500 |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
HOT |
שם ותפקיד: |
HOT |
תגובה: |
HOT |
פתרון: |
|
|
|