תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רנואר שם בית העסק:
אבנת סניף בית העסק:
הטעיית הציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוגוסט ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הגעתי לרשת חנויות האופנה renuar במטרה לקנות בגדים. הסתכלתי על מבצעים והלכתי למדף שעליו כתוב ״חצאיות 69.90״. לקחתי משם חצאית ורציתי לרכוש אותה. הגעתי לקופה והקופאית ביקשה תשלום בסך 109 ש״ח. אמרתי לה שלקחתי את החצאית שבמבצע מהמדף של 69.90. היא תחילה טענה שכתוב ״החל מ69.90״ אולם התבדתה כשלקחתי אותה למדף והראתי לה שכתוב במפורש ״חצאיות 69.90״ ללא המילה ״החל מ..״. לאחר מכן כשראתה שצדקתי טענה כי החצאית הגיעה לשם ״בטעות״ ושהיא לא משתתפת במבצע. אמרתי לה כמובן שזו הטעיית הציבור אך היא המשיכה וטענה שהיות ואין מדבקה אדומה על החצאית היא לא מחויבת למכור לי ב69.90״. אמירה זו עוד יותר חידדה לי את העובדה שמדובר בהטעיית הציבור היות ורוב רובן של החצאיות שהיו שם היו ללא מדבקות וגם אלו שהיו הייתה עליהן מדבקה של ״99.90״ ומחירים אחרים שלא משקפים את מחיר המבצע ״69.90״.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
מירית ארגמן מנהלת שירות הלקוחות שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה -הוצע לה לפנים משורת הדין להגיע לסניף ולקבל תגובה:
את החצאית שראה 227202103 אפור מידה 34 בסכום 69.90 ש"ח. זאת החצאית שהייתה בסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה