תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תלונה לגבי שושנה ואורן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני בתאריך 24.04.17 פניתי לצאט שבאתר שלכם כדי לקבל מידע כמה גלשתי אך שושנה המנהלת של הצאט סירבה לתת לי את השירות ואני שאלתי אותה עים זה בהכול היא אמרה שכן וזה הוראה של אורן אורן אמר לה לא לתת לי שירות לקוחות ובעוד מוקדים אחרי זה היא אמרה שעים אני השפנה לפה שוב אז היא משביתה לי את הקוים לתמיד ככה אורן אמר להם אתם לא תגידו לי שאני שקרן לגבי זה שקיבלתי איומים בתאריך 26.04.17 אני כן קיבלתי אפילו המוקד של השימור הלקוחות שלכם יודע זואת אני שתקתי לכם על זה שחסמתם אותי מקבלת שירות לקוחות שבפייסבוק אין בעיה אבל אני לא השתוק לכם לגבי מה שקרה בתאריך 26.04.17 אחרי זה שמשרד התיקשורת ניכנס לתמונה אמרתם להם שהלקוח בחר לבד לעזוב בעיה שלכם ששיקרתם להם אני הפנה כמה שצריך עליכם עד שבאמת הכול יטופל ושיטפלו בשושנה ובאורן כמו שצריך ואיך קרה דבר כזה שאני קיבלתי איומים ופריצה לפייסבוק שלי כי אורן אמר שהוא יודע שאני פירסמתי בדף של הכולל כולל של סיון כהן את החיוב המופרז אני גם דיוחתי על תקלה חוזרת על זה שהמערכות שלכם דוחפים לי חיובים מופרזים ושדחפו לי עוד 3 ביטוחים נוספים בסך 39.90 על 3 מכשירים למרות שעשיתי החלפה וכבר שילמתי חיוב יחסי על מה שביטלתי ואני אמור לשלם רק על 4 מכשירים שסך העלות של הביטוח זה 25.90 בלבד אבל אתם דחפתם לי עוד 100 ומשהו שקל לחשבון בלי שום סיבה אחרי כמה ימים פניתי לצאט שבאתר שושנה אמרה שאני אמור לקבל לשלם רק על 4 ביטוחים ומה שאני רואה באתר זה לא נכון ואמרה שעים היה טעות בחשבונית היא תזכה אותי ישר עליי ליפנות ב18.04.17 שפניתי כלל לא ענו לי וברחו לי אך נאלצתי להיתקשר 15 פעמים עד ששני מנהלים מוקד הבינו את הבעיה כולל נתתי להם תאריך של הביטוח של הביטוח הקודם כולל שם הנציג נתתי מצאו את זה אך הייתה באותו יום מנהלת בשם עדן שנתנה שירות גרוע ואמרה שהיא לא מוצאת את הסכם של הביטול של הביטוח הקודם ואמרה שלא תזכה אותי אתם כול הזמן מעבדים את החוזה ואת הסכם לגבי השירותים שרכשתי מיכם בסופו של דבר היא ביטלה את הביטוחים אך ביטלה הכולל למרות שאמרתי לה רק את הביטוחים של 39.90 להסיר ואת 25.90 לאשאיר אך היא עשתה טעות עד שהוסכם לזכות אותי על הביטוח כלל לא ביקשתי לבטל ואמרתי ליעקוב שאמרתי את הביטוחים של 25.90 ביקשתי שלא לגעת בזה וזה כן הביטוח שאני רוצה ורק את הביטוח של 39.90 להסיר אז זיכה אותי על הביטול של הביטוחים של 25.90 זה לא מצחיק מה שקרה אתם יכולים להגיד כמה שאתם רוצים שאני שקרן אתם תילכו למשרד התיקשורת ותגידו להם שהכן לקוח יקיר קיבל איומים ועזוב כי איימו עלו ואנחנו מטפלים במנהלי המוקד אני ב24.04.17 רציתי לקבל מידע כמה גלשתי אך שושנה סירבה לתת לי את המידע ואמרה שאורן נתן הוראה ושאני חסום מהכול שאלתי אוצה מהכול אמרה הוראה מגבוה אתם על פי החוק לא לקחתם מימני הסברים לגבי החפירות שלי למוקד השירות הלקוחות כלל ולמה ושאני צריך לחכות על הקו 4 שעות כול שאר הלקוחות תוך 5 דקות מקבלים שירות ורק אני צריך לחכות 4 שעות על הקו מה אני צריך לקום מוקדם בבוקר כדי שיענו לי מהר ניראה לכם הגיוני אני דורש שטטפלו בהם אני מבין שאתם לא מוצאים את הקלטה של השיחות כדי לאמת את מה שאני אומר אתם לא מצליחים לימצוא כי הוא מחק את הקלטה ביגלל זה בתאריך 26.04.17 הוא הסכים להצמוא לרדת עליי ולהשפיל אותי ולהגיד לי שחברת פרטנר לא מקבל נכים תפסיקו לחשוב שביגלל שאני נכה אז אני משקר ומבקש סתם זיכוים אני לא מבקש סתם כי עים בעבר ביטלתי משהו ואז אני מגלה שאני עדין מחויב באופן מלא אז יש פה משהו מוזר ובצדק שאני יקבל זיכוי אני מספיק שתקתי לכם אפילו מנהל אחר חיפש את הקלטה ולא מצא את הקלטה אז כן מחקו את הקלטה אז על תגידו לי שאתם מחפשים מה שנה לימצוא הקלטה שנה נתתי לכם שם נתתי לכם תאריך נתתי לכם הכול אז על תגידו שאני לא משתף פעולה ואני אומר שוב עים שושנה אני לא רוצה שתיתן לי שירות יותר בצאט אני דורש שרק או נציג רגיל אחר ידבר איתי או מנהל אחר ידבר איתי עים שושנה אני לא רוצה כלל לקבל שירות גם שקרנית גם מאיימת וגם מבטיחה דברים ובורחת ולא מודע בכלום אתם טטפלו בשניהם אותי לא מעניון כלום זהוו שתקתי לכם מספיק על החסימות שעשיתם לי ואני תמיד שמפעילים נגדי חסמה חלקי או מלא כמו שקרה אני שואל עים זה כולל גם אפשרות בלתקן את המכשיר במסגרת הביטוח או אחריות היצרן כי כבר כבר לי בחברה אחרת שהופעל נגיד חסימה מלאה כמו שאורן הפעיל נגדי ולא תיקנו לי את המכשיר כבר קרה לי שסתם הלכתי ביגלל זה שאלתי את שושנה ואמרה בהכול אני חסום שאלתי אותה עים זה בהכול אז כן אמרה זה הוראה מגבוה של אורן עובדה לא קיבלתי מידע ששאלצי בתאריך 24.04.17 כמה גלשתי כי לא היה לי כלל אפשרות ליבדוקכמה גלשתי ולא היה לי מושג עים חרגתי או שגמרתי את החבילת הגלישה שלי לגמרי כי אני גולש אמון אמון עלק אני לא חסום עובדה רציתי לקבל מידע ולא קיבלתי שושנה הזאות עושה מה שהיא רוצה אתם רוצים עוד הוכחות שכן אמרו לי שאני חסום מהכול אני גם יודע שעים הייתי הולך לתקן את המכשיר בתאריך 26.04.17 לא היהו מתקנים לי את הפלאפון כי אורן הוציא נגדי הוראה אני לא רוצה לעשות בלגן במרכז השירות ביגלל זה זה לא משנה איזה חברה אני נימצא אפילו שזה חסימה לגמרי או חלקי אני תמיד שואל עים זה בהכול אני חסום תמיד אני שואל אני מחכה לטיפול במידי אני לא ימתין הרבה זמן תיקחו אחריות על מה שקרה ושלא היקרה שוב אוקיי
כספי סוג הנזק :
טיפול במידי ולהיתיחס לתלונה הזואת ברצינות מלאה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה- מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
תלונות חוזרות באותם נושאים ניתנה התייחסות בהמשך לפניות מרובות וחוזרות אל ערוצים שונים בחרה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה