תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור השפלה איזור:
אשת טורס שם בית העסק:
מסע התלאות לפולין, 13 עד 20 ביוני 2017 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות טיולנו לפולין בתאריך הנ"ל עם המדריך סקוטשי לב, העלינו על הכתב את תלונתנו ושלחנו במייל לגב' אוסנת הנלי ממחלקת קשרי לקוחות בתאריך 25.6.17, ועד היום לא קיבלנו תשובה, למרות כמה תזכורות חוזרות ששלחנו. ואלה עיקרי התלונות:
א. איש לא קיבל את פנינו בנמל התעופה בן-גוריון, בניגוד להנחיות שקיבלנו.
ב. עם נחיתתנו בקראקוב, נלקחנו היישר למרכז קניות, הסתובבנו שם קרוב לשעתיים ומשם הוסענו למלון.
ג. דרכנו למלון התארכה, כי הובלנו בטעות למלון הלא נכון.
ד. במהלך הטיול התברר שיחסי האנוש של המדריך סקוטשי לב לוקים בחסר, ולא אחת התעמת עם הנוסעים.
ה.בסיור שהוגדר כ"אקסטרה", הוסענו למרכז העיר וורוצלב, ושם התכוון המדריך "לשחרר" אותנו למשך שעתיים. רק בעקבות מחאות המשתתפים הוא יצא איתנו לסיור.
ו. בניגוד למובטח, שניים מימי הטיול - היום הראשון והיום האחרון - היו ימים ריקים מכל תוכנית. כשמחיתי על כך בכעס, דרש המדריך מהנהג לנסוע ישירות לתחנת המשטרה בוורשה כדי שיעצרו אותי. האם זו התנהגות ראויה של מדריך?
ז. חלונות האוטובוס ששימש אותנו במרבית ימי הטיול היו מכוסים ברשת ובפרסומות, מה שהקשה על הראות ולא אפשר צילום.
יש לנו עוד הערות והארות, כולן פורטו במכתב ששלחנו, כאמור לגב' אוסנת הנלי. כפי שציינתי, עד היום, 50 יום מאז ששלחנו את המכתב, לא קיבלנו כל תגובה.
אנו מצפים לתגובת החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה