תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור השרון איזור:
קווי חופשה שם בית העסק:
הפסד חופשה עקב רעידת אדמה נושא התלונה:
לירז אליאן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל השנה רכשתי חבילת נופש לקוס מחברת נופש אונליין, עבורי ועבור שני בניי בני ה10. הספק הוא קווי חופשה
ביום שישי 21.07, 24 שעות לפני מועד הטיסה שלנו שהוא יום שבת 22.07 בשעה 11:00, פורסם כי ארעה רעידת אדמה בקוס, בעוצמה של 6.7 בסולם ריכטר! .
לנוכח הודעת משרד החוץ המבקשת מישראלים לשקול נסיעה לקוס, לנוכח הצפי לרעידות משניות, ולנוכח העובדה כי חברות הביטוח פספורט קארד והראל הטיסו מטוס מיוחד להחזיר מקוס מטיילים ישראלים, החלטתי שלא לסכן את חיינו ולכן, לא נסענו.
בבוקרו של יום שישי בו פורסם דבר רעידת האדמה, 24 שעות לפני מועד הטיסה כאמור, יצרתי קשר במייל עם נופש אונליין בבקשה לבטל הנסיעה לנוכח הנסיבות. נעניתי במייל כי הם מעבירים המייל שלי לספק הוא קווי חופשה, ולאחר מכן קיבלתי מייל האומר כי על פי הספק, קווי חופשה, הכל כרגיל בקוס וכי עלינו לנסוע. בנוסף, נופש אונליין יצרו עמי קשר טלפוני בשישי בצהריים על מנת להבהיר לי כי כדאי לי לנסוע, אחרת לא אקבל החזר. הם טענו כי האחראיות היא של הספק, קווי תעופה.

לא קיבלתי מהם כל תגובה לבקשתי הנוספת לביטול או לקבלת נופש חלופי .

נאמר לי כי על פי חוק הגנת הצרכן, אנו לא זכאים להחזר. אולם, אני חושבת כי מדובר במקרה חריג מכיוון ולא ניתן לבקש מאדם בר דעת לנסוע עם ילדים לאזור בו התרחשה רעידת אדמה בעוצמה חזקה של 6.7 בסולם ריכטר 24 שעות קודם לכן, ודאי ולא לנוכח הודעת משרד החוץ והעובדה כי חברות הביטוח הראל ופספורט קארד הטיסו מטוס מיוחד להחזיר ישראלים הביתה.

אני חושבת שמן ההגינות לפצות אותנו.




עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי/נופש חלופי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה