תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
קלאב הוטל שם בית העסק:
כללי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברגע זה חוויתי חוויה מזעזעת, שאמנם אופיינית לחברה הישראלית בתאריכים אלו, אך כפי שצוות המלון ביקש שנהיה אמפתים למצב, כך גם דרישתי היא שבית המלון ייערך בהתאם בתאריכים אלו.
שירות הלקוחות מביך, מענה דליל ולקוני, המתנה של שעתיים באודיטוריום תת קרקעי עם שולחן מוארך בו יושבים פקידי קבלה שהתשובה שלהם בנויה בעיקר מזלזול והיעדר אנרגיה, בעוד שאנחנו בדרכים (מהצפון) מ4 לפנות בוקר, מצפים שאכן בית המלון יעמוד מאחורי מילים שכתובות שחור על גבי לבן שכניסה לחדר היא בשעה 16, נתבקשנו להמתין עוד כשעתיים כי ״החדר טרם מוכן״ וגם לא ידוע מתי נוכל להכנס.
אני כותבת את ההודעה הזו, ועוד לא נכנסתי לחדר כי אני חוששת מאוד למראה היחידה ויודעת שפשוט בשעות ובתאריכים הללן אין עם מי לדבר.
פקידי קבלה, מנהל קבלה, סגנית - אף אחד מאלה לא הועיל בטובו לעזור, וזו כנראה מהסיבה שלא צרחתי עליהם כמו שאר ישראלי המקום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחידה ראויה, במקום ראוי, ושעת פינוי מאוחרת, בדיוק כפי שאני המתנתי לשעת הכניסה שלי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
חנה דיין -מנהלת יחסי ציבור במלון קלאב הוטל אילת שם ותפקיד:
צא לנו על תחושתה של הגב' אילון נופר.לנוחיות אורחינו אנו מעמידים לרשותם בכל יום ראשון מספר מוקדים לקבלת חדרים על מנת להקל בעומס הקיים בימי ראשון להזכירכם מלון קלאב הוטל הינו המלון הגדול במזרח התיכון ובימי ראשון אנו מטפלים בקבלת חדרים לכ-650 משפחות שעת קבלת החדרים מפורסמת בכל האתרים הקיימים והנה החל משעה 1600 כמובן שאנו לא מעכבים אורחים וכל חדר שמתפנה נמסר מיידית . תגובה:
בשיחה טלפונית עם הגב' אילון קבלנו את הערותיה היא מרוצה ונהנת במלון לא חסר לה כלום..נמסר ללקוחה שבכל בקשה יכולה להגיע למשרד יחסי הציבור במלון תודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה