תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אל על שם בית העסק:
אי קבלת תשובה והתייחסות לתלונה חמורה שתשובתכם שהתקבלה מ 21/7/17 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
העברתי אליכם אני ב 19/20 ליוני תלונה על ישיבה ב מושב לא תקין בטיסה
ב 27/6 ללוס אנג'לס . הערה שהועברה אליכם גם ישירות ע"י רכזת הטיסה
במיל. ציינתי שבגלל המושב (במחלקת פרמיום ) נפגע טיולי באלסקה .
במיל המקורי הרחבתי ופרטתי . עד ה- 22/8 לא נתקבלה תגובתכם .
למרות המחויבות לתגובה תוך עד 30 יום! מצפה לתגובה מידית ועניינית
כאבי גב קשים סוג הנזק :
התייחסות. פיצוי שווה כסף על אובדן ההנעה מהטיול. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה