תיאור הבעיה:
היום 01.11.2005 ב5:35 יצאתי ברכבת מנהריה בדרכי לתל-אביב (עובדת בתל-אביב, כך שאני נוסעת כל יום), אך לאחר זמן קצר הרכבת נעצרה בין עכו לק. מוצקין (בשעה 05:47). נאמר לנו, לנוסעים, בכריזה שהרכבת נעצרה בשל תקלה טכנית לכמה דקות, אך כמה דקות האלו נמשכו עד שעה07:30 בערך,חשוב לציין שרק לקראת 07:00 הפקח טרח לכרוז שמחכים לקטר חילופי שיגרור אותנו לתחנת ק. מוצקין. כשהגענו הסתבר שהרכבת לתל-אביב יצאה בדיוק לפני כמה דקות
( כנראה לא מספיק היינו תקועים ברכבת כדי שיחכו לנו) ,והיינו צריכים לחכות לרכבת הבאה. בסופו של דבר הגעתי לתל-אביב ב09:15!!!!!!! 3 שעות ו45 דקות נסיעה שמתוכם שעה הייתי צריכה לעמוד כי הרכבת הייתה עמוסה.אני כבר לא מציינת שפספסתי את ההסעה שלי לעבודה והייתי צריכה להגיע בכוחות עצמי ושהפסדתי שעתיים לפחות משעות עבודה שלי.
כשפניתי למנהל התחנה גם במוצקין וגם בתל - אביב התשובה היחידה שהייתה להם - זה שאין מה לעשות ושאפנה לתלונות הציבור של הרכבת, כי יש לי כרטיס חודשי חופשי מה שזה אומר שגם את הפיצוי אני לא יכולה לקבל במקום (לא מספיק שאני משלמת כל חודש 1150 ש"ח מראש). חשוב לי לציין שכבר פניתי בעבר לתלונות הציבור בגלל שב15.09.2005 הרכבת נתקעה בדרכי הביתה קרוב לשעתיים, אך אני עדיין מחכה לתשובה מהם,כשציינתי את הנ"ל בפני מנהל התחנה ושאלתי למי אני יכולה להתלונן על תפקוד של תלונות הציבור שלהם - לא קיבלתי תשובה מלבד שהם לא מנסים להתחמק - כנראה שהרכבות נוסעות באותו קצב בדיוק כמו העובדים של פניות הציבור עובדים.
|