תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מחסני חשמל שם בית העסק:
המנור 2 כתובת:
חולון סניף בית העסק:
הובלת מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏נובמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.11.17 בשעה 09:30 הגעתי לסניף ורכשתי מכונת כביסה LG
8 ק"ג. הסברתי לאיש מכירות שאני כבר שבוע בלי מכונה ושיעשו מאמץ לעזור לי כמה שיותר מהר. באותו היום לקראת צהרים קיבלתי טלפון מאחד העובדים שם ואמרו לי שהמכונה תגיעה או מחר יום רביעי 29.11.17 בשעות ערב או ביום חמישי בבוקר ושאני יכולה להזמין טכנאי הרמתי טלפון לשרות וקבעו לי טכנאי ליום ראשון בין 13-17. יום רביעי לא הגיע דבר וכמובן שיום חמישי בבוקר לא הגיע דבר והפסדתי יום עבודה בגלל זה. ביום חמישי 30.11.17 בצהרים התקשרתי וענתה לי משהי במבטא פרסי ואמרה לי שדיברה עם חברת ההובלה עם משהי בשם סיגל והמקרר יגיע בערב בין השעות 19-22. באותו יום קניתי כרטיסים לסרט לי ולבעלי ול 2 ילדי ולצערי לא הלכנו עקב כך שהמכונה צריכה להגיע. כמובן שהמכונה לא הגיע ואף אחד לא יצר קשר להודיע לנו על כך. יום שישי 01.12.17 התקשרתי לחברת ההובלות לסיגל וכעסתי מאוד על כך שכבר 3 ימים הם מטלטלים אותי ונותנים לי להפסיד עבודה וזמן יקר והיא הבטיחה לי שהיום יום שישי המכונה תגיע אלי בטוח. חכיתי עד השעה 14:00 וכמובן שום דבר לא קרה התקשרתי לשרות לקוחות שלכם (יש לי שיחה מוקלטות) הם העלו את סיגל על הקו והיא שוב הבטיחה שהמכונה תגיע אחרי השעה 16:00 למרות שזה כבר קרוב לכניסת שבת. הגיע השעה 18 עקב יום שישי והמכונה לא הגיע. התקשרתי למרות שכבר השבת נכנסה לסיגל והיא סיננה אותי ולא ענתה לטלפונים שלי עד ששלחתי לה וואצפ והיא ענתה שהמכונה תגיע ביום ראשון בשעות המקודמות של הבוקר (יש לי את הצילום מסך של השיחה בוואצפ) אמרתי לה שאני מתחילה לעבוד בשעה 6 בבוקר ואני מוכנה לחכות עד השעה 9:00 בבוקר בלבד. כמובן שגם עד 9 המכונה לא הגיעה ושוב הפסדתי 3 שעות עבודה. בשעה 10:45 מתקשר המוביל אנחנו בדרך אלייך ואז כעסתי מאוד ואמרתי שאני הייתי עד 9 בבית ואף אחד לא התקשר. התקשרתי שוב לסיגל מההובלות ושוב הבטיחה המכונה תגיע אלייך היום 3.12.17 יום ראשון עד 20:00. בשעה 19:00 התקשרתי למוביל אמר לי שיתעכבו ויגיעו בשעה 21:00. גם בשעה הזאת לא הגיעו ואז כעסתי מאוד סיגל כבר לא ענתה לי בכלל נסעתי למחסני חשמל בחולון בשעה 21:30 והם מאוד כעסו על היחס של סיגל והתקשרו שוב ושוב ונאמר להם עד השעה 22:30 המכונה תגיע. בסוף המכונה הגיעה בשעה 23:30 . בעקבות של הזלזול הזה מחסני חשמל הציעו לפצות אותי בקומקום ומכיוון שיש לי ביקשתי תנור חימום והם הביאו לי תנור של 30 שקל בושה וחרפה. אני פונה אליכם במידה ולא תפצו אותי על 4 ימים של סבל ועצבים יום חופש ביום חמישי שנאמר לי שהמכונה תגיע ולא הגיעה. הפסד של 4 כרטיסים לקולנוע שהוזמנו מראש ויום ראשון עוד 3 שעות הפסד שעות עבודה בבוקר. במידה ולא תפצו אותי בפיצוי הולם אני פונה לכל רשתות התקשורת ואף תובעת אותכם במיטב כספי על כל העוגמת נפש שנגרמה לי ולמשפחתי.
זלזול ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה