תלונות מטבחי רגבה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מטבחי רגבה שם בית העסק:
אחריות על אביזרי פירזול נושא התלונה:
שפירא רונן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בכתב האחריות של חברת רגבה - מוצרי הפירזול מקבלים אחריות ל-6 שנים!! אך כשרוצים לתקן אביזר פירזול (אחרי 4 שנים) - יש לשלם 295 ש"ח + מע"מ לביקור הטכנאי כי האחריות על המטבח היא רק לשנה??!! - ואומרים לך נציגי חברת היוקרה - זה כתב האחריות שקיבלת...
באמת?!! נתתם אחריות - תעמדו בה בלי "שטיקים" - התקלקלה מסילה של מגירה (חלק משמעותי במטבח) - מדובר על מסילה בטריקה שקטה, מאוד יוקרתית (נגר פרטי טוען שהחלק מתוקן חינם על ידי היבואן) - אז רגבה היקרים, בואו להחליף - הרי אתם מקבלים אותה בחינם מהיבואן - לחייב את הלקוחות על הטכנאי - זו עבודה בעיניים
כספי סוג הנזק :
החלפת מסילה עם טריקה שקטה של מגירה פתרון נדרש :

מטבחי רגבה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה