תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסעדות ומזון מהיר מגזר:
אזור השרון איזור:
Japanica (ג'פניקה) שם בית העסק:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
מוקד ארצי סניף בית העסק:
עלבון במהלך הזמנה נושא התלונה:
קורש רעות שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחה קבועה וותיקה שלכם כהרגלי הזמנתי את המנה הקבועה שלי ולאכזבתי הגיעה המנה עם תוספת חריפה שלא ביקשתי כמובן שהתאכזבתי וישר התקשרתי למוקד לדווח על המנה הלא מאפשרת אכילה בגלל חריפותה ומאותו רגע לא האמנתי שאני מדברת עם מנהל משמרת במוקד הארצי שמו אור-שאמור לדבר ברוגע ולהודות על הטעות כי לפעמים זה קורה חטפתי מנה של צרחות שאני אמורה לדעת מה להזמין וטון הדיבור היה רחוק מלהיות אנושי חבל מאד שחברת גפניקו מעמידה אנשים כאלו מול לקוחות פשוט נדהמתי מהיחס הגרוע משפיל ולא אנושי היום עם כל המדיה אפשר ישר להעלות את המקרה וכמו כדור שלג זה ממשיך להתגלגל אני מבקשת דבר ראשון התנצלות מיידית וזיכוי המנה הלא מוצלחת.תבררו את האנשים שעומדים מול הלקוחות אין יחס אנושי בעליל וחבל......
עלבון סוג הנזק :
אני רוצה התנצלות זיכוי המנה ופיצוי עוגמת נפש על התערערות עצבי מול המנהל שהרס לי ערב שהיה אמור להיות ערב זוגי ומהנה פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה