תלונות רשות המיסים בישראל

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור השפלה איזור:
רשות המיסים בישראל שם בית העסק:
הרצל 30 ראשלצ כתובת:
ראשון לציון סניף בית העסק:
לא ניתן ליצור קשר עם מס הכנסה ראשון-לציון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.6.17 הגשתי מסמכים לצורך קבלת החזר מס לשכיר בגין תרומות ב''מרכז שירות ומידע'' של רשות המיסים ברח' הרצל 30 ראשל''צ.
במהלך החודשיים האחרונים אני מנסה, בתדירות גבוהה, ליצור עמם קשר בכדי לברר בנוגע לטיפול בענייני, אך הדבר לא צולח.
פנייה טלפונית אליהם, במספר הטלפון 072.3990600. ,אינה צולחת כיוון שהם אף פעם לא עונים לטלפון!
פנייה בפקס אליהם, במספר הפקס שהם מציינים בדרכי התקשרות, 076.8093469 ,אינה צולחת כיוון שהפקס אינו מחובר!
פנייה במייל, לכתובת המייל שהם מציינים בדרכי התקשרות, אינה צולחת כיוון שכתובת המייל לא קיימת!
תלונתי היא על כך שמרכז שירות ומידע של רשות המיסים בראשל"צ למעשה ניתק את עצמו מכל אפשרות של יצירת קשר עמו ובכך יוצר טרחה רבה
למבקשים להסתייע בשירותיו.
אבקש את עזרתכם.
בזבוז זמן סוג הנזק :
שיפתחו את דרכי ההתקשרות עמם פתרון נדרש :

רשות המיסים בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה