תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
אי עמידה בזמני ההפסקה של אוטובוס בין תא לאילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏דצמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בעלי ואני בדרכנו לאילת באוטובוס מספר 390 מתל אביב תחנה מרכזית. בעת ההפסקה בבית קמא, הנהג אמר שההפסקה הינה רבע שעה. בעלי ואני ירדנו מהאוטובוס והלכנו לנוחיות. כעבור 10 דק חזרנו לאוטובוס והאוטובוס נסע. כל הדברים שלנו על האוטובוס- מזוודה בתא המטען ותיק על המושבים. אובדי עצות התקשרנו לאגד בתקווה להשיג את הנהג שידע שהדברים שלנו על האוטובוס על מנת שלא יגיע חבלן לתחנה מרכזית אילת ובנוסף התקשרנו למשטרה להודיע על הנושא.
כעוסים ומאוכזבים שכך התנהג הנהג ואין דרך לאתרו. אנחנו חסרי אוכל ושתיה כיוון שהדברים ההלו היו על האוטובוס. המתנו כשלוש רבעי שעה על מנת שיגיע אוטובוס נוסף. גם הנהג שהגיע לא יכול לאתר את הנהג הקודם על מנת לעדכנו. בנוסף במהלך הנסיעה, הנהג נסע במהירות גבוהה מהרגיל. איננו אנשי תלונות וכואב לנו שכך התחילה החופשה שלנו.כיצד נהג לא ממתין את הזמן שאמר ? איננו מצפים שיבצע בדיקה יסודית אבל בכל זאת לשים לב לזמן ואף להמתין עוד כדקה או שניים למאחרים כנהוג. אנו דורשים פיצוי בנושא. במיוחד על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. אנא חזרו אלינו. ריקי ומשה כהן ריהני מספר הזמנה 10061977 קו 390 שעה 8:30 רציף 601 מושבים 24-25.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה