תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור הדרום איזור:
קופת חולים מאוחדת שם בית העסק:
אדמונד דה רוטשילד אשקלון כתובת:
ברנע סניף בית העסק:
פקידה קבלה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כבר תקופה שאני ועוד רבים מאוכזבים מהשירות והטיפול של הפקידה {קטנה עם משקפיים ועיניים בהירות} שעובדת עם המנהלת נלי המדהימה.
כל פעם שאני או אחד מבני משפחתי ורבים אחרים מתלוננים על הזלזול וחוסר מענה לכל בקשה שפונים אליה.תמיד היא תמצא תרוץ לא לטפל בנו ולהתחמק מעשיה.חייבת לציין שהיא מדברת בפלפון שיחות פרטיות וגם עם מחכים היא מתעלמת לחלוטין . אנחנו מאוד מרוצים מהקופה אך הגענו למצב שכלל לא רוצים לפנות אליה ומעדיפים ללכת לקיבוץ גלויות שם מקבלים את כל הדרוש למרות שיש שם הרבה יותר לחץ או פונים לנלי שתמיד קשובה ומוצאת פתרון לכל דבר.
אתן מס דוגמאות:ביקשתי שם של רופא מומחה לגסטרו,"כנסי לאתר ותוציאי לבד".בעלי חולה בלימפומה והיא מתעלמת לחלוטין ומטרטרת אותו. ועוד רבים אחרים כל הזמן הוא מוצאת סיבות לשלוח אותנו ללא מענה מצידה.לא פעם נלי פנתה אליה והעירה לה ללא אוהיל.. מקווה מאוד שתבדקו את הנושא

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה