תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הצפון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
הטעיה וחיוב יתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות פרטנר לעת עתה, ביקשתי שיפתחו לי את המכשיר לצורך שיחות לחו"ל [דבר שהיה אמור להיות פתוח ממילא לפי התוכנית והפרסומת של החברה], לא נאמר שיש איזהו הגבלה מלבד 500 דק', והנה החודש החברה רוצה לגבות ממנו מעל 700 ש"ח 1. כי השיחות היו לנייח דבר שלא נאמר ולא נחתם בשום מקום,2. וכדי להצדיק את הגבייה היקרה נאמר לי כי החודש חרגתי מעל 5000 דק' ולכן נוספה לי עוד תשלום, ואני לא קבלתי אף פעם התראת שיחה, וכן לא דברתי החודש יותר מכל פעם, וזה התנכלות גרידא, אשמח אם תעזרו לי
כספי סוג הנזק :
תיקון חשבונית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
מבדיקה שערכתי, הלקוחה טופלה בנושא הנדון במסגרת פנייתה ביום 01012018 אל מוקד שירות הלקוחות פרטנר. תגובה:
ניתן זיכוי מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה