תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בזק בינלאומי שם בית העסק:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
חוסר טיפול בבעייה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏ינואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני התחברתי לחבילה משולבת של ספק אינטרנט + תשתית דרך בזק בינלאומי עם תשתית בזק בתאריך ה-8/01/18. מאז החיבור ועד היום היה לי יום בודד של אינטרנט (23/01). החברה הביאה בתקופה הזו שלושה טכנאים, 2 טכנאי בזק ואחד מבזק בינלאומי. בשלב הראשון טענו שהבעייה הייתה בחיבור התשתית לתיבה לא נכונה. כשבעייה זו נפתרה עדיין לא הייתי מחובר לאינטרנט ובשל כך הוזמן טכנאי מטעם בזק בינלאומי שטען שהוא סידר את הבעייה. למשך יממה אכן היה לי אינטרנט אך לצערי מרובה בניתוקים מרובים.

בפנייה לשירות הטכני של החברה הנציגה מולה התנהלתי טענה כי מדובר בבעייה שאין ביכולת החברה לפתור. לדבריה הסיבה לכך היא שהשירות שנותן בזק (התשתית) מגיע עד לתיבת התשתית) והם כספק נותנים שירות טכני רק למכשיר הראוטר שבבית. כלומר, שבעצם כל מה שנמצא בין התיבה החיצונית של בזק לבית הדירה שלי נמצא באחריותי ועלי להזמין לבד חשמלאי שיסדר את הבעייה או שלחילופין עלי להתנתק משירות בזק בינלאומי ולהתחבר בנפרד לבזק כתשתית ולבזק בינלאומי כספק בנפרד בתקווה שאז יפתרו לי את הבעייה.

בגישה זו יש מספר בעיות:
1 - כשהתחברתי לשירות הובטח לי כי כל בעייה שתהייה באינטרנט תהייה על אחריות בזק בינלאומי. מה שבפועל לא התקיים.
2 - לאחר כהתנהלות של כשלושה שבועות בהן אני ללא אינטרנט מספרים כי הבעייה היא לא באחריותם
3 - העבירו אותי בין נציג לנציג במשך שיחה שארכה כשעה ורבע, בכל פעם הייתי צריך להסביר מחדש לנציג מה הבעייה, במקום שנציג שירות הלקוחות ינהל את הנושא וינסה לעזור לי למצוא פתרון.
4 - בכל פעם נציגי החברה העבירו את האחריות לצד אחר. השירות הטכני מספר שהאחריות והיכולת לשנות היא רק של שירות הלקוחות ושירות הלקוחות טוען שהבעייה היא של השירות הטכני.
5 - למעשה הפסדתי שלושה ימי עבודה בשביל שלושה טכנאים שונים, כעת גם אם אני מתנתק מהשירות של בזק בינלאומי האחריות על שליחת הראוטר היא עלי (זמן וכסף לשליחת הראוטר)
בזבוז כספי, בזבוז זמו סוג הנזק :
פתרון התקלה על ידי טכנאי מטעם החברה או במידה של ניתוק לקיחת הנטל הכלכלי ופיצוי על אובדן זמן ועלות משלוח הראוטר לחברה חזרה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן נציג דיגיטל שם ותפקיד:
הועבר להמשך טיפול תגובה:
הועבר להמשך טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה