תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסעדות ומזון מהיר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Japanica (ג'פניקה) שם בית העסק:
שוהם 1, מתחם הבורסה, רמת גן כתובת:
עלבון ויחס מזלזל מהנהלת הסניף ברחובות ומהמוקד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הבן שלי בן 16 הועסק בגפניקה ברחובות. מאחר והימים ימי גשם ומאחר והוא קטין כבר שבוע שעבר פנה למנהלת שלו אלה ואמר שהוריו לא מרשים לו לעשות מישלוחים בגשם. כשביום שישי האחרון הודיע שלא מגיע למשמרת קיבל הודעות אגרסיביות מאלה המנהלת ש"מחנכת" אותו עם שגיאות כתיב, קוראת לו חוצפן ומוסיפה שלא יקבל את השכר שלו על החודש שעבד.
כשאני התערבתי היא לא ענתה לטלפון וכששלחתי הודעה היא "חינכה" אותי , לא מסרה לי טלפון של רואת החשבון ואף חסמה אותי בתואנה שאני מפריעה לה ביום שישי וזאת לאחר שהיא זו ששלחה הודעות לבן שלי ביום שישי וגרמה ללחצים מיותרים לגמרי בזמן משפחתי....
התקשרתי למוקד וזאת מאחר ואין טלפון אחר...במוקד לקחו את מספר הטלפון שלי ואמרו שביום ראשון המנהל יתקשר אלי. כמובן שאף אחד לא התקשר ולכן התקשרתי שוב למוקד כדי לקבל מספר טלפון של הנהלה, הנחה"ש ואז ענה לי אחראי משמרת בצורה החצופה והמזלזלת ביותר שצעק עלי בטלפון ואמר שזה לא עיניינו והטלפון היחידי שנתן לי זה של אלה (הבחורה שחסמה אותי ) וטרק את הטלפון. כשניסיתי שוב להתקשר הוא ענה לטלפון ואמר לי שאני מטרידה אותו וטרק שוב את הטלפון.
כל בקשתי היתה פקס או מייל להעביר דוח נוכחות של הבן שלי.
אני בהלם שמדובר בילדים בני 20-30 שחושבים שלעבוד כאחראי משמרת זה הטופ...
אני יודעת שהתלונה עוברת להנהלת הסניף... לאלה.... ושלא ייצא מהתלונה הזו כלום...
עצוב מאד שאין עם מי לדבר ולשפר את היחס וכאחת שנותנת שרות ללקוחות יש לכם עוד הרבה מה ללמוד.... עצוב מאד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעביר אלי מספר פקס או למייל כדי שאוכל לשלוח דוח נוכחות של הבן שלי פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה