תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
שירות מתחת לכל ביקורת שקיבלתי ממספםר נציגים ואי חזרה של שיחת מנהל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי אושר קסלסי אני החל מיום רביעי בערב בשבוע האחרון נמצא ללא שירותים של טלוויזיה בשני הממירים בבית בגלל הסופה שהייתה , יצרתי קשר ביום חמישי לאחר שראיתי שאין לי ערוצים זה התחיל מערוצים 12 ו13 והמשיך לשאר ערוצי הסרטים ולכל חבילת הערוצים .
ביצעתי את כל הפעולות הנדרשות מבחינת בדיקה של קוד אזור וכל הנתונים במדוייקים (גילוי נאות אני עבדתי בחברת הוט תקופה של 4 וחצי שנים ), לאחר מכן יצרתי קשר עם המוקד שירות כעבור זמן המתנה ממשוך של מעל ל25 דקות ענה לי נציג בשם סמיר /סאמר מצוות סאלח הסברתי לו את המצב הוא דרש ממני לבצע פעולות חוזרות ונשנות בממיר לאחר רציינתי בפניו את העובדה שאני עובד לשעבר של הוט הוא לא הקשיב התקדמנו לביצוע הפעולות .
לאחר שהגענו למסך הנדרש והוא ראה בעצמו השעוצמות לא תקינות אמר לי להמשיך בסריקה של הערוצים (דבר שלא אפשרי כשהעוצמות לא תקינות ) הוא דיבר בצורה מזלזלת מתחת לכל ביקורת לאחר מכן אמר שיש לו טכנאי רק ליום שני אחר הצהריים הסברתי לו שאני לא מוכן לחכות לטכנאי עד ליום שני הוא אמר שזה מה שיש ואין אופציה אחרת , לאחר מכן אישתי דיברה איתו בטלפון הוא דיבר אליה בזלזול אשתי ביקשה ממנו להעיבר את השיחה לשיחת מנהל הוא פשוט התעלם דיבר בצורה פשוט גועלית ללא התייחסות לבקשת הלקוח ומה שיותר גרוע זה שהוא פשוט העביר את השיחה בחזרה לנתב במקום להעביר לשיחת מנהל .
לאחר המתנה נוספת של עוד כ35 דקות ענתה נציגה בשם הלן אישתי דיברה איתה הסבירה לה את השתלשלות האירועים ואמרה לה שהיא מעוניינת לקבל מנהל אונליין , הנציגה בדקה והיא אמרה שמנהל לא יכול לחזור כרגע שנשאיר מס טלפון והיא מתחייבת בזה שמנהל חוזר תוך שעה עד השעה 12:00 אמרנו אוקי המתנו והפלא ופלא אף מנהל לא חזר כמו שהובטח לנו , הטכנאי תואם ללא אישור שלי ללא קריאה של ציק ליסט מלא היום אחר הצהריים נזכרה בשעה11:30 לחזור אלי מנהלת בשם ספיר , באותו זמן הייתי באזור ללא קליטה ביקשתי שתחזור אלי בעוד מס דקות , ספיר נזכרה לחזור אלי בשעה 15:00 וג
חייב לציין משהו נוסף המוקד שממנו קיבלתי את השירות חייב לציין הקלוקל הזה , הינו המוקד שבו אני עבדתי וחייב לציין שמעולם לא התאכזבתי מהשירות הפשוט מתחת לכל ביקורת ..
אני דורש שמשהו יחזור אלי על השירות מתחת לכל ביקורת שקיבלתי מהנציג סאמר מצוות סאלח על השקר של הנציגה הלן שהתחייבה שיחזור אלי מנהל כמו שהבטיחה ביום שבת בשעה 12:00 ולא קרה ,
אני רוצה פיצוי הולם על כל המקרה הזה ואני רוצה שיגיע אלי טכנאי בהקדם האפשרי ולא מתי שהם רוצים לתאם .
* דבר נוסף המקרה שאני חווה בבית זה מקרה חוזר ונשנה של עוצמות נמוכות היה אצלי כבר מפקח ואמר שסידר את זה צריך לסדר את זה אחת ולתמיד אני משלם ממיטב כספי ועל התשלום שאני משלם אני מבקש לקבל שירות בהתאם אשמח להתייחסות בהתאם בתודה מראש אושר קסלסי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה