תיאור הבעיה:
שלום, אני מעלה תלונה עבור אבי (פנסיונר) שיצר קשר טלפני ב30/01/18 ודיבר עם נציגת שירות לקוחות בכדי לברר ולהגיע להסדר לגבי החיובי החודשי (החוזה נגמר מזה חודשים והם גבו מחיר גבוהה) אבל נציגת שרות טענה שלא יכלה לעזור לו והעביר אותו לנציג אחר (מניחה שלמח' שימור לקוחות) שלא ענו ומה שכן הייה, זה ייבוש על הקו ללא מענה.
לאור ההתעלמות אבי פנה אלי בבקשה שאני יצור עימם קשר דרך אתר יס וזאת עשיתי. בתקווה שאולי מישהו ממהם יועלי בטובו ליצור קשר ולתת שירות ללקוח ותיק אבל עד היום אין קול ואין עונה (מלבד האישור האוטומטי שנשלח כאישור קבלת המייל).
היום מייאוש שוב אבי התקשר אבל קיבל הודעה שזמן ההמתנה ארוך מהרגיל, ולכן להשאיר הודעה ויחזרו אליו בימים בקרובים. שוב שולחתי הודעה דרך הצור קשר שלהם, אבל אני בטוחה שזה לא יעזור בדבר.
למי יש זמן או כוח לחכות שעות על הקו? עד שלא רק מקבלים מענה אנושי אלה, מופנים לאדם שאכן יוכל לעזור ?!?
למה כל שנה צריכים לנהל מלחמה מול נותני השרות?!?
למה אדם/פנסיונר שרוב היום אינו מבלה מול הטלוויזה אלה רק כמה שעות בסוף היום צריך לשלם 225ש"ח כל חודש. על מה ולמה?!?
|