תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
ים המלח כתובת:
פיצוי הולם נושא התלונה:
כהן נועם שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט שנה יצאתי אני ואשתי לנופש במלון לאונרדו פלאזה ים המלח.
חודשיים אחרי לידת בני לנופש .
שהגענו למלון הכול היה בסדר אך שנכנסו לאכול את ארוחת הערב התגלת תופעה מדהימה של עשרות ציפורים שמסתובבות בחדר האוכל ושותות מהקנקנים של המים וצואה של ציפורים על השולחנות .
הודענו לאחראי בחדר האוכל שלא ממש עניין אותו הדבר .
למחרת בארוחת הבוקר שוב חוזרת התופעה של הציפורים . פנינו שוב לאחראי אך ללא התיחסות מצידו. פניתי לאחד מבעלי התפקידים במלון וסיפרתי לו את המחזה הוא הפנה אותי למנהלת קשרי לקוחות שאמרה שהם מכירים את התופעה והראתי לה את הסירטונים שצלמנו . לטענת הם הביאו מישהו להוציא אותם אך הם חוזרים ועדיין לא מצאו פיתרון לתופעה.
אך אמרה שהיא תפצה אותנו על עוגמת הנפש והכן שלחה לנו מכתב פיצוי 30% הנחה .
שהתקשרתי להזמין המחיר שקיבלתי נמוך ב100 שח מהמחיר המפורסם באתר לחברי שמיים שאני נמנה עימו.
הנציגה הצדיקה אותי ואמרה שתחזור אלי מנהלת ותדאג שהפיצוי באמת יהיה הולם.
היום התקשרה מנהלת קשרי לקוחות במלון לאונרדו פלאזה והשיחה התנהלה כאילו היא באה לריב איתי ולא לפתור את הבעיה . התשובה היתה זה מה שיש אתה לא חייב לממש את השובר.
זה פשוט בושה שזה ההתיחסות שאני מקבל והפיצוי הוא ממש רמאות .
דבר כזה הם היה נשלח למשרד הבריאות החדר אוכל הזה היה נסגר לחלוטין.
כחבר פתל ולקוח נאמן שלכם שמוציא עשרות אלפי שקלים בשנה על בתי מלון שלכם (הכול מתועד אצלכם)זה ממש אכזבה ובושה שזה השירות והפיצוי שאני מקבל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מלא פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
פרטי ההטבה שהוענקה מפורטים במכתב בדגש על "אין כפל הנחות ומבצעים" נשמח אם תממש ההטבה בתנאים אלו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה