|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
פרפקט ליין |
שם בית העסק: |
אשדוד |
סניף בית העסק: |
חוסר שקיפות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.12.17 ביצענו הזמנה לארונות מטבח שאמורים להגיע מחו"ל. אמנם בהסכם רשום מועד אספקה עד 75 יום מיום התשלום המלא . אך הבטיחו לנו שהאנייה יצאה כבר ב-3 לינואר 18 מאיטליה. אנו מנסים לקבל אינפורמציה לגבי האניה ותעריך הגעתה לארץ אך התשובה שאנו מקבלים היא שאין להם תאריך צפוי והם לא יודעים. מבקשת עזרה. תודה ברכה
|
כספי |
סוג הנזק : |
תאריך הגעה או ביטול הזמנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|