תלונות אשת טורס

תיאור הבעיה:
לכבוד אשת טורס
הנדון: בקשה לפיצוי – טיול מאורגן לבייג'יניג תאריך 3.1.18 – 25.12.17
1. בתאריך 25.12.2017 טסנו לבייג'ינג במסגרת טיול מאורגן דרככם.
2. מיד לאחר הנחיתה עלינו כקבוצה לאוטובוס כאשר המדריכה, אורטל, מטעמכם מוסרת את האינפורמציה למהלך הטיול ומציעה בזאת חבילת טיולי בחירה. ביום הראשון על פי המוסכם ועל פי טיולי העבר של חברים היינו אמורים לבקר במספר אתרים אך זו העדיפה שנבקר בשוק בלבד בטענה שאנו עייפים מהטיסה מבלי להתייעץ עם חברי הקבוצה.
3. עם כניסתנו לשוק נעמדנו ליד חנות תה אשר שם נקבע מקום האיסוף בשעה 14:30 .הקבוצה הגיעה מוקדם משנקבע ואורטל העלתה את חברי הקבוצה לאוטובוס. אחד מחברי הקבוצה שהגיע בשעה 14:25 ולא ראה את הקבוצה המשיך להמתין כרבע שעה, אך לאכזבתו נוכח לגלות כי האוטובוס כבר יצא לדרכו (יש לציין כי מדובר ביום הראשון לטיול).
4. בבוקר היום השני, המדריכה החלה לשנות את הטון לנימה רגזנית בעקבות העובדה שלא הייתה היענות מספקת לטיולי הבחירה (כהגדרתה) ואמרה: "אני כבר מבינה את הסחורה שעומדת לפניי ולכן נצא אך ורק לטיולים שמופיעים בתכנית המקורית".
5. למעשה כלל וכלל לא ביקרנו בכל האתרים המופיעים בתכנית המקורית ובאלו שכן ביקרנו היא הקציבה זמן קצר ודחקה בחברי הקבוצה להזדרז ולסיים רק על מנת לציין V לעוד אתר.
6. חשוב לציין שברוב הימים חזרנו למלון בשעות מוקדמות ולא סבירות, כך שבהחלט היה מקום וזמן להמשיך ולסייר בנחת באתרים בהם ביקרנו.
7. במהלך אחד הסיורים כאשר ניגש אחד מחברי הקבוצה לברר איתה את הנושא, אמרה: "כל מי שיש לו תלונות שיפנה לקופת חולים כללית".
8. ברוב הימים במקום לבקר וליהנות באתרים על פי התכנית המקורית (שהייתה אמורה למלא את רוב הזמן) נאלצנו לחפש תעסוקה החל משעות אחרי הצהריים המוקדמות, כאשר נגשנו לברר א העניין עם המדריכה היא סירבה לתת אינפורמציה לגבי מקומות בילוי.
9. באחת הנסיעות באוטובוס קם אחד מחברי הקבוצה ועבר בין שאר החברים לאסוף טיפ עבור המדריכה, אחד החברים העיר והביא לתשומת ליבו על היחס המזלזל ואיכות השירות והטיולים, לשמע הדברים, קמה המדריכה ובמקום לקחת אחריות כמדריכה ולא להלהיט רוחות הרימה את הטון וצעקה עליו לעיני כל חברי הקבוצה ובני משפחתו, כאשר מדובר באדם מבוגר ומכובד, היא איימה עליו ליד אשתו ובנותיו ובאה בטענות שאנו – שאר החברים, לא מגבים אותה.
10. שיטת עדכוני הטיולים וזמני המפגש התנהלו בווטסאפ, כאשר ידוע כי למרביתנו הווטסאפ לא היה פעיל בסין נאלצנו לברר אחד עם השני כל ערב, במקום לקחת אחריות ולהודיע לכולם בדרך אחרת.
11. בניגוד לחוזה בו נכתב במפורש שהחבילה כוללת העברות, ביומו האחרון של הטיול המדריכה הודיעה שרוב הקבוצה הוסיפו מזוודה נוספת ולדבריה "היא לא רוצה להתעסק בכסף קטן" לכן כל חבר ישלם 20 יואן למיניבוס נוסף לצורך הובלת המזוודה הנוספת. בדיעבד מתוך קבוצה של 34 איש רק 9 חזרו עם מזוודה נוספת.
12. כל החברים שילמו 20 יואן נוספים וכאשר הגענו לשדה נוכחנו לגלות שהמדריכה חזרה עם 3 מזוודות +2 תיקי יד ובן זוגה עם עוד 3 מזוודות + 2 תיקי יד (כמובן שגם לא השתתפו בהוצאת ההובלה).
13. התלונות והאכזבות עוד רבות ורבות, נקווה שלא נצטרך לפרטן בהמשך.
הנקודות שהובאו לעיל, מהוות רק חלק מהאכזבה אשר חווינו, הטיול אינו עמד בציפיותינו.
התחושה והאווירה במהלך הטיול הייתה רעה, ולא סימפטית בעליל. כמובן לא כפי שאמור להיות טיול מאורגן.
ולכן אנו באים בדרישה לקבלת החזר כספי ופיצוי הולם על עוגמת הנפש. ועל כך שגם כעת, כחודש לאחר שחזרנו, אנו עסוקים בטיול ולא בשל חוויות נעימות.
בכבוד רב
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?