תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אשת טורס שם בית העסק:
עוגמת נפש וזלזול ברגשות, בטיול לבייגי'ין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד אשת טורס

שמי שלומי, יצאתי לטיול עם אשתי. אנחנו זוג דתי והשתתפנו בטיול מאורגן לסין דרככם בתאריך 25.12.17.
הזמנתי את הטיול המאורגן הזה בעקבות המלצה של ידידה שלי שהייתה בטיול הזה לפניי שנה.
המדריכה שלה הייתה טלי ציון.
היא סיפרה שהייתה להם מדריכה מעולה ודואגת (היא קראה לה אמא), ענתה על כל שאלה ועזרה בכל, אפילו בשעות הלילה. ולדבריה במהלך הטיול הפעילויות והסיורים היו מהבוקר עד 8:00 בערב, לא כולל סיורי בחירה.

ברצוני לשתף אתכם בחוויה האישית שלנו מהטיול.:
הפניה הראשונה שלי לאורטל המדריכה הייתה ברגע שקיבלתי את מספר הטלפון שלה וביקשתי ש"תנסה" להתחשב בנו ולא לקיים את הפעילות באתרים העיקריים (כיכר טיאננמן, העיר האסורה, והחומה הסינית) בימי שישי ושבת.
היא אמרה שהיא תעשה מה שהיא יכולה.
אני מבין שהיא לא "חייבת" לי, אבל יהיה נחמד מצידה לנסות להתחשב.
ב-3 הימים הראשונים סיימנו את הפעילות והיינו במלון לא יאוחר מ-4 אחה"צ .
ביום שישי הלכנו לחומה הסינית, טיול שהוא ארוך יחסית, לקחתי בחשבון שייתכן ואצטרך לקחת משם מונית בכדי לחזור למלון לפניי שבת.
בדרך סיפרתי לאורטל שנרשמו מספר זוגות שמעוניינים להשתתף בארוחת שישי בחב"ד, ושאשמח אם היא תוכל לסיים את היום "כמו הימים הקודמים" בכדי שלא נפסיד יותר מידיי. מיותר לציין שביום שישי הטיול הסתיים בשעה 9 וחצי בערב!! (הזוגות שרצו ללכת לארוחת שישי לא הספיקו להגיע)
לאחר החזרה לעיר, הלכנו לכפר האולימפי ומשם לקחתי מונית למלון על מנת שאספיק להגיע לפני כניסת השבת.
בשבת הקבוצה יצאה ל...עיר האסורה ולא יכולתי להצטרף.
במוצאי השבת שוחחתי עם מטיילים מהקבוצה השניה של "אשת" והבנתי שהם יוצאים ביום ראשון לעיר האסורה, חשבתי לתומי שבגלל שזה אותה חברה אוכל להצטרף אליהם. שלחתי הודעה למדריכה. לאחר מספר שעות היא הגיבה לי ש"נבדוק בבוקר".
במקביל ניסיתי להזמין כרטיסים באתר של העיר האסורה ולא הסתדרתי עם זה.
בבוקר שוחחתי ביחד עם אורטל עם המדריכה השניה, ושתיהן טענו שזה בעיה של ביטוחים ולא פירטו (מוזר...), ולכן לא אוכל להצטרף אליהם.
ביקשתי מהמדריכה שתעזור לי לרכוש כרטיסים בכדי שאוכל ללכת באופן עצמאי. היא אמרה שהיא לא יודעת איך. אז ביקשתי מהמדריכה הסינית (סאלי), היא אמרה לי שזה מורכב. אז ביקשתי שנבדוק ביחד. היא סרבה ולא שיתפה פעולה.
חזרתי לאורטל והיא אמרה שבשעה 13:00 היא תנסה ליצור קשר עם "אשת" לראות אם הם יכולים לעזור, מה שלא היה רלוונטי כבר בגלל השעה.
יצאנו למוזיאון שנמצא מרחק 3 דק' הליכה מהעיר האסורה.
כאשר אורטל ראתה שאני עדיין מנסה להשיג כרטיסים, היא אמרה בזלזול "תפנה לחברים שלך בחב"ד, אולי הם יעזרו לך".
ואכן פניתי לאנשים הטובים מחב"ד (שלא חייבים לי כלום), לאחר רבע שעה הודעתי לאורטל שאני הולך לשם, ומישהו מחכה לי שם ויעזור לי לרכוש כרטיסים.
ביקשתי שיחת טלפון מקומית מסאלי בכדי לתאם עם מי שיעזור לי לרכוש את הכרטיסים, אך היא אמרה ש"אין לה בטריה". (להזכירכם, השעה 10 בבוקר).

אכן הגעתי לשם ורכשתי כרטיסים, ומאוד נהנתי.
אך העזרה שקבילתי ממקומות אחרים (שגם אמרו לי לאן כדאי לצאת לבלות, או ספא טוב קרוב למלון וכדו') המדריכה יכלה לעזור בקלות אם רק הייתה אדיבה.

במהלך הטיול חשנו אני ואשתי ביחס עוין ולא מכבד מצד המדריכה, הדבר בא לידי ביטוי במספר רב של סיטואציות.
למרות בקשתנו מספר פעמים לעזרה בהכוונה למקומות, במתן כתובות (בסינית), עזרה בהתמצאות, מתן עדכונים לגבי פעילויות, רכישת כרטיסים לאתרים ולמופעים, לא קיבלנו שום מענה או עזרה ונאלצנו להיעזר בחסדיהם של מקומיים (שגם התקשורת אתם מוגבלת כידוע).

לאחר שיחות עם שאר חברי הקבוצה הופתענו לגלות שהחוויה הרעה משותפת לכולם ובאה בעקבות העובדה שרוב חברי הקבוצה לא היו מעוניינים בסיורי בחירה (מה שכרוך בתשלום נוסף למדריכה). מרגע שאורטל הבינה שלא יהיו טיולי בחירה כפי שציפתה ואמרה מפורשות, יחסה השתנה מקצה לקצה. הדבר בא לידי ביטוי בכך שימי הפעילות קוצרו באופן משמעותי (4-6 שעות ליום בממוצע כולל ביקורים בקניון), היחס היה נוקשה ופסיבי, המדרכה הסינית ניתקה מגע כמעט לחלוטין - למעט פריטת כספים ובסיטואציה אחת היא אף מנעה מפרשות מעובר אורח לסייע לנו בהתמצאות בעיר.

מבחינת התכנית הבסיסית הביקור ב-4 אתרים המופיעים בתכנית המקורית לא התקיים, לא ניתנה עזרה בהגדרת הטלפונים למצב בו אפשר לתקשר דרך הווטסאפ (הכלי היחידי דרכו התקיים הקשר עם המדריכה), העדכונים לגבי פעילויות יום המחר התקבלו בשעות המאוחרות של הלילה ומבלי יכולת להתארגן כראוי.

באופן כללי תחושתנו הייתה שאנו נספחים ונשרכים אחר אורטל ושלומי (החבר שלה) ואנו "משתתפים" בטיול שלהם, שזכה להדרכה פרטית של המדריכה הסינית, ביציאה מהמלון אורטל גבתה ממנו תשלום בגין כל מזוודה נוספת בטענה שאין מקום ברכב וצריך לשכור רכב נוסף, זאת כאשר אורטל לקחה 5 מזוודות ושלומי 5 נוספות ללא תשלום נוסף.

כאשר בדקנו מול קבוצה מקבילה לגבי היחס והשירותים המגיעים לנו, קיבלנו תגובות שונות לחלוטין על חוויה מצוינת ויחס אדיב בדיוק כמו ששמעתי מאותה ידידה שהמליצה לי על הטיול.

כאשר אדם יוצא לנופש ומשלם על כך במיטב כספו הדבר הבסיסי ביותר עליו הוא משלם הוא היחס האדיב ומאור הפנים. בטיול שלנו עם אשת טורס זה לא קרה ובמקום לחזור עם תחושה טובה מהטיול חזרנו בתחושה לא טובה וחמוצה, התחושה היא שהטיול לא נתן את המענה המקצועי והאישי עליו שילמנו ואותו אתם מציעים ללקוחות אשת טורס.

לכן אנו מעוניינים בפיצוי הולם על עוגמת הנפש ועל הכסף שלא ניתנה תמורתו.
אנו סמוכים ובטוחם שנקבל כעת מענה ופיצוי הולם ולא ניאלץ לפנות לאפיקים אחרים על מנת להבטיח את זכויותנו.

עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה