תיאור הבעיה:
קניתי מחשב חדש מקרביץ בסניף מדרחוב בן יהודה בירושלים. דגם זהה היה בתצוגה ובחנתי את המחשב המודגם טרם הרכישה. כשפתחתי את המחשב גיליתי שהוא משמיע רעש מוזר מכיוון המעבד, וקורס בפעילויות בסיסיות (מסך שחור). פניתי לקרביץ בהזדמנות הראשונה, ותוך פחות מ-24 שעות ממועד הרכישה. הם הפנו אותי לאסוס, שהתחייבו לבדוק את המחשב תוך 14 יום. יוצא שקניתי מחשב חדש, לצרכי עבודה, שהגיע פגום - וכעת אני צריך לחכות שבועיים כדי לקבל מחשב פגום שעבר תיקון במעבדה. הצעתי לקרביץ להחליף את המחשב, לבטל את העסקה או לתת לי מחשב חלופי עד לתיקון והם סירבו. לא נראה לי הגיוני שגוף מכובד ימכור מוצר פגום (לא יכבד את חלקו בהסכם הרכישה), ויפנה אותי לגרום שלישי לצורך תיקון ארוך
|