תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור הצפון איזור:
כ.א.ל (CAL) שם בית העסק:
עסקים סניף בית העסק:
"שיחה חוזרת" שאינה חוזרת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יצרנו קשר עם מחלקת עסקים במטרה לבדוק אפשרות להצטרף לשירותי הסליקה. קיבלנו מענה קולי שהנציגים עסוקים וניתן להשאיר מספר לקבלת שירות שיחה חוזרת. השארנו מספר וקיבלנו שיחה בהמשך היום. לחצנו לקבלת השיחה והמתנו על הקו למעלה מ30 דקות (!!!) עד לייאוש וניתוק השיחה... טרם יצר איתנו קשר נציג החברה, ועוד מדבר ברצון להצטרפות כלקוחות סליקה!!
בזבוז זמן סוג הנזק :
יצירת קשר של נציג מכירות סליקה לעסקים פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה