תלונות Samsung (סמסומג)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Samsung (סמסומג) שם בית העסק:
בן ציון גליס 48, 49277, פ"ת. כתובת:
טלפון סמסונג - גלקסי 9 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2018 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
1. ביום 8.3 רכשתי מחב' סמסונג – סניף מודיעין, מכשיר מסוג גלקסי 9 (ביום זה רק הגיע לארץ מכשיר מסוג זה). יוער שביצעתי הזמנה מראש ושילמתי 100 ש"ח בסניף חנות סמסונג במודיעין, כדי להבטיח לקבל מכשיר זה לידי בזמן מאחר והמכשיר שבו אני עושה שימוש צריך לחזור למקום העבודה ועליו אני אמורה לקבלת זיכוי.

2. אלא שבמשך 4 ימים שהמכשיר היה בחזקתי כל השיחות בו התנתקו ולפני כל ניתוק השיחה הייתה "נעלמת" למשך כ-4 שניות בהן הייתה דממה בקו. במהלך ימים אלה (שהם במסגרת 14 יום רכישה למכשיר חדש לחלוטין) ניהלתי שיחות רבות עם מוקד טכני בסמסונג שלא יכל לעזור לי ולבסוף התבקשתי להפקיד את הטלפון במעבדה.

3. לאחר שהפקדתי את המכשיר, גם בהודעת ה-SMS שקיבלתי, וגם מנהלת סניף סמסונג בקניון מודיעין, הובטח לי כי הטלפון יטופל/יאובחן תוך 2 ימי עסקים (כי זהו זמן האבחון) ומקסימום, יתנו לי מכשיר חדש משום שזה מקרה מאוד חריג (שוב, מאחר ומדובר בתקלה בלתי מוסברת במכשיר חדש לחלוטין ובמסגרת 14 יום).

4. היום, 19.3 אחרי אינספור צעקות וויכוחים עם מנהלי שירות הלקוחות, מוקד טכני ונציגי שירות, לא קיבלתי שום מכשיר חדש/חלופי ואין צפי למועד החזרת הטלפון החדש (והיקר).
שרכשתי.
5. אדרבא, בשיחת הטלפון נמסר לי כי "הטלפון במעבדה... ואין חדש", כמו כן שהופתעתי לגלות שלפתע אין מדובר ב"2 ימי עסקים" אלא ב"10 ימים עסקים" בנוסף לאלה שכבר עברו (זאת תשובה שנציגת שירות בשם ליאור שלפה כשנגמרו לה התירוצים והתחילו הצעקות - תשובה שקודם לכן לא שמעתי).

6. ברצוני לדעת מה ניתן לעשות? לא יתכן שאדם רוכש מוצר ממיטב כספו והוא מתברר להיות תקול ואין לו מענה, תשובות ושירות (וגם אינו יכול לבטל עסקה משום ש"עשיתי שימוש בטלפון". מן הסתם! אחרת איך הייתי מגלה שהוא לא תקין???). זאת ועוד, שכל נציג שירות לקוחות מוסר לי תשובות לקויות שונות, בדבר זמן הטיפול והסיבה בעטיה אין לי טלפון כעת (ואין צפי למועד בו אקבל את המוצר ששילמתי עליו 3,300 ש"ח).
מה ניתן לעשות? האם ניתן לבטל את העסקה בחברת אשראי? לא יתכן שצרכן שרכש טלפון – מראש! – וזקוק לו, נשאר "קירח מכל הכיוונים" וחב' סמסונג בינתיים מאבחנים, בודקים ומתרצים.

7. מדוע אני לא יכולה לקבל מכשיר חדש/חלופי? וסמסונג ישברו את הראש לבדם לעניין הטלפון שהופקד להם? מדובר במכשיר חדש לחלוטין שהגיע לשוק והיה בשימוש כ-4 ימים (כאשר מהיום הראשון היו בו תקלות) כיצד אני אשמה? נשארתי ללא טלפון!



עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר חדש באופן מידי או ביטול עסקה פתרון נדרש :

Samsung (סמסומג) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה