תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השרון איזור:
012 סמייל / אינטרנט זהב שם בית העסק:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
כללי סניף בית העסק:
החברה חייבה אך בפועל לא נעשה שימוש במנוי כלל נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

פניתי אליכם במקרה לאחר שגיליתי שאני מנוי אצלכם לספק אינטרנט משנת יוני 2015.

בתחילה ניתן לנו שירות על ידכם ולאחר שעברנו חברה, לבזק - תשתית+ספק (בזק בינלאומי, איתו אנחנו עובדים עד היום), המשכתם לחייב אותנו על ספק משך כל הזמן הזה (19 חשבוניות, דהיינו 19 חודשים).

אנו מבקשים שתזכו אותנו מהסיבות הנ"ל:
- לא היה שימוש כלל במנוי!
- לא בוצעה אף לו פניה אחת לתמיכה או למכירות
- לא קיבלנו מכתב התראה על אי שימוש (לצורך העניין אפילו מכתב אחד היה פוטר אתכם מאחריות ומגולל את הכל עלינו, הלקוח).
- גלו אחריות תאגידית להודיע לנו שאין שימוש במנוי והחיוב מתחדש לריק.

לעולם לא מבקש שירות או מוצר בחינם שלא מגיע לנו, אבל הפעם באמת שלא עוול בכפנו, נאלצנו לשלם אלפי שקלים במצטבר על שירות שלא צרכנו כלל. לשירות שנתתם אין בלאי, לא ביקשנו בקשות מיוחדות, לא הפעלנו תמיכה או נציג משך כל הזמן הזה. על-כן שום נזק לא ייגרם אם ישיבו לנו את כספנו, ואנו אף נשקול לעבור לחברה כדי להראות שביעות רצון ונסיר את התלונה מהאתר.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא או חלקי על סכום ניכר מזה ששולם ולא נצרך. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה