תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור הדרום איזור:
ישראכרד (Isracard) שם בית העסק:
לא נותנים לבטל אפשרות "החזר חודשי" מזה חודש נושא התלונה:
סלמון רותם שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני רודפת אחריהם כבר כחודש. עשיתי כרטיס אשראי חדש לפני כחודש. נתתי הסכמתי להחזר חודשי ולאחר מספר ימים התקשרתי לבטל ונאמר לי שבוטל.
בסוף החודש ראיתי שלא בוטל.
התקשרתי -, נאמר לי על ידי שירות לקוחות שנציגים ספציפים יחזרו אלי תוך 3 ימים. לא חזרו אלי. לאחר שבוע שוב התקשרתי ושוב סרבו לבטל כי רק נציגים ספציפים מבטלים. באותו היום היה צלצול ניתוק כנראה מהם.
היום התקשרו משירות לקוחות ולא מהנציגות של החזר חודשי ושוב התבקדתי להמתין רק לנציגים הספציפים האלו. לאחר כ20 דקות שוב טלפון ושוב זה שרות לקוחות שבטעות בקשתי הועברה אליהם ולא אנשי ההחזר החודשי.
האם זה חוקי שאני מנסה לבטל משהו ומסורבת כי שרות לקוחות לא אחראי על זה ???
כספי סוג הנזק :
אנו מחוייבים בריבית על ה"החזר החודשי" ומעוניינים לבטל ולקבל בחזרה את הריבית שנלקחה מאיתנו פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה