תיאור הבעיה:
רכשתי טוסטר CROWN מניופאן דרך נטאקשן ומאחר ואיכותו היתה ירודה (מה גם שנורת הביקורת היתה פגומה) - החלטתי להחזירו.
בפנייה הראשונה לשירות הלקוחות, נעניתי שמחלקת השיווק תחזור אליי. לאחר 3 ימים ללא תשובה ניסיתי שוב. שוב נעניתי שמחלקת השיווק תחזור אליי תוך 4 שעות. עבר יום. אין קול ואין עונה. התקשרתי שוב. אז כבר טענה הנציגה הטלפונית שניופאן לא מוכרת טוסטרים כאלו ורק לאחר שהתעקשתי והתעצבנתי הופניתי לטלפון של חברת NSE. למיותר לציין אגב, שהנציגות הכחישו כי קיים רישום כלשהו לגבי שיחות קודמות. הפלא ופלא אך חברת NSE נותנת שירות ומאחר ואיננה זו שמכרה את המוצר, אין היא זו שמזכה כספית. שוב טלפון למחלקת שירות הלקוחות, שוב הכחשה שניופאן מוכרת טוסטרים כאלו ונפנופיי שלי בקבלה של ניופאן, ושוב הבטחה לחזרה של מחלקת השיווק - אך הפעם תוך חצי שעה. עברו שעתיים ואין כל טלפון. שוב התקשרתי, שוב הכחשיו את עובדת מכירת הטוסטרים האלו ורק אז - לאחר הבטחה אישית ללכת ישירות למחלקה לאור איומי בתביעה, חזרה אליי נציגת השיווק לתאום מועד החזרה.
יופי של שירות לקוחות... כמובן אגב שכל תהליך כזה לווה בהתמתנה, ניתוקים אקראיים תוך כדי העברת השיחה ובזבוז זמן עצום!
|