תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הצפון איזור:
באדג'ט שם בית העסק:
חיוב כרטיס אשראי בטענה שפגעתי במרכב תחתון של רכב. נושא התלונה:
ויצמן יעקב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה-15-09-2005 שכרתי רכב מסניף נהריה של חברת באדג'ט עם רכב זה נסעתי לטבריה, ולאחר מכן נסעתי לעפולה לחתונה, בסוף החתונה רציתי לנסוע לביתי אך הרכב לא הניע וידית ההילוכים נתקעה, הודעתי לחברה, שלחו גרר שלקח את הרכב למוסך, אני חזרתי באוטובוס לביתי.
הסתבר שהתקלקל קפיץ בידית ההילוכים- עלות התיקון 37 שקל, לטענת החברה פגעתי במרכב התחתון של הרכב, דבר שלא היה ולא נברא, נסעתי כחוק על כבישי ישראל מנהריה לטבריה ולאחר מכן לעפולה.וחוייבתי בסך של 3131 שקל. חוייבתי למרות שביקשתי בירור קודם לכן, פניתי למחלקת קשרי לקוחות ונעניתי לאחר חודש מיום פנייתי אליהם כי הם לא מוכנים לוותר.
1. אף אחד לא הראה לי את המרכב התחתון של הרכב לפני נסיעתי -לראות שהוא תקין.
2. אף אחד לא אמר לי עד היום מה הנזק שנגרם במרכב התחתון של הרכב, וכל החיוב הוא על הגרר ודמי טיפול.
נראה לי שיש כאן ניסיון לנצל את תמימותם של האזרחים כאשר החברה לא רוצה לשלם לגרר.
כמו כן אם היום כל אדם ילך לשכור רכב מחברת באדג'ט, אף אחד לא יראה לו את המרכב התחתון.
וגם כאשר מחזירים את הרכב אף אחד לא בודק את המרכב התחתון, ויתכן מצב שאדם א' פגע במרכב תחתון, החזיר את הרכב שטפו אותו והשכירו אותו לאדם הבא, ויחייבו את האדם השני.
ניתן לצלם את זה במצלמה נסתרת ולראות את זה.

אשמח אם תעזרו לי לטפל בנושא זה
יש לי את כל המסמכים של ההסכם והחברה.
בברכה
קובי
כספי סוג הנזק :
זיכוי כרטיס האשראי, וכדאי לפעול למנוע ניצול לרעה ש פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה