|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
רשות שדות התעופה |
שם בית העסק: |
חוסר התיחסות לפניה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי פעמיים במייל לפניות הציבור של נתב"ג כדי לברר מה עלה בגורלו של ארנק מלא בדולרים ארה"ב שמצאתי על מושב במטוס כאשר חזרתי ארצה מפולין בתאריך לעיל.
הארנק נמסר לדיילת הראשית של המטוס שהבטיחה להעבירו לשלטונות הנמל.
העברתי לפניות הציבור במייל את כל הפרטים הרלוונטיים.
האם זהו היחס שמגיע לי על שגיליתי אזרחות טובה ולא שילשלתי את הכסף לכיסי?
אולי מישהו מנסה להתיש אותי כדי שארד מהענין משום שהנושא לא טופל כהלכה?
אבקש את עזרתכם בנושא
בתודה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
רשות שדות התעופה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|