תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
עפרה, ד.נ.בנימין כתובת:
חטיפת עגלת תינוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום המקרה עמד חתני, אהרון סבן תושב עפרה, עם שתי בנותיו בגיל 3.5 ושנה ועשרה חודשים, בתחנת האוטובוס של הישוב, במטרה לנסוע באוטובוס לירושלים.
בתי נשארה בבית עם תינוקם בן השבוע. זה היה בסביבות השעה 17:00.
הגיע אוטובוס מכוון צפון, האוסף נוסעים בתוך עפרה וממשיך לירושלים. אהרון הכניס את עגלת הפעוטה לתא המטען, ובאותו הרגע התחיל הנהג בנסיעה מהירה ועזב את התחנה. אהרון וממתינים אחרים שעמדו בתחנה, דפקו על דפנות האוטובוס להסבת תשומת לב הנהג, צעקו וקראו, אך הנהג המשיך בנסיעתו, כאשר אהרון ובנותיו הקטנות נשארים עומדים על המדרכה המומים בלא עגלה.

בתי טלפנה למספר טלפון של פניות הציבור באגד, שם בהודעה מוקלטת קבלה מספר פקס למשלוח פניה, שבעקבותיה מובטח בהודעה כי יחזרו לפונה.
אין לבתי גישה לפקס, לכן ניגשה לתחנת אגד בירושלים למח' אבדות, לפי הפניית נהג אחר, והתברר לה כי אין מח' אבדות שם אלא רק בתלפיות. בתי שכאמור רק אחרי לידה, לא המשיכה לתלפיות, אלא שלחה מכתב, לכתובת אותה קבלה מאגד ירושלים, למח' פניות הציבור של אגד, ובו מפורטים פרטי המקרה.
הגיעה תשובה לאקונית ביום שישי האחרון, 28.10.05, (חודשיים לאחר המקרה), כי לא יוכלו לטפל בפנייתה ללא מתן שעה מדוייקת ומספר קו האוטובוס. תשובה ללא כל הבעת השתתפות במצוקתה, ושום סימן של רצון טוב לברר פרטי המקרה.
יש להדגיש כי בעת ההתרחשות לא היה פנוי אהרון לבדוק את מספר הקו, כאשר הוא מאבד את העגלה, ובנותיו נותרות מאחור על המדרכה.
כמו כן יש לדעת כי בישוב עפרה עובר מספר מצומצם ביותר של אוטובוסים, אפילו במשך יום שלם, ומספר הטלפון של בתי הופיע במכתב, ניתן היה בקלות לקבל ממנה שעה מקורבת. אך לא בוצעה שום פניה טלפונית כמובטח בהודעה המוקלטת.
אוסיף ואומר, כי לא בכל אוטובוס שמגיע לתחנה נשארת עגלת תינוק. כך שאפשר לזהות דברים כאלה אם מטפלים בהם באופן אנושי בסמוך להתרחשותם.
בינתיים, נותרה המשפחה, עם שתי פעוטות, ללא עגלה, אבל עם מכתב יבש מאגד.
אנו נשמח לשמוע על הצלחתכם מול אגד, יותר מהצלחתנו המצומצמת.
תודה, יהודה אורן בשם משפחת סבן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
איתור העגלה באופן מהיר, ושליחתה לעפרה באוטובוס הרא פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה