תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בזקנט שם בית העסק:
מעבר לתעריף מלא לקו ADSL בתום הסכם, ללא התראה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתום תקופת ההסכם העלתה בזק את עלות קו ADSL פי 2. גיליתי באקראי בין שורות החשבון, בלי שנמסרה הודעה מיוחדת. איש השירות סירב לפצות, ניסה להתנות את הפיצוי בהתחייבות לשנה נוספת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פניה יזומה בדואר אלקטרוני או בטלפון לפני סיום תקופ פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה