תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראייר שם בית העסק:
דורותיה קרוק גלעד 2 באר שבע כתובת:
טיסה מכרתים לישראל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואשתי אשר רצינו סך הכל לחזור לארץ ישראל היפה נאלצנו להמתין כ-שעתיים רצופות במטוס החברה בעקבות תקלה בסטרטר, כאשר מדי 5 דקות לערך מודיע הקברניט כי בעוד 5 דקות אנחנו ממריאים תתכוננו וזאת חוזר במשך כשעתיים ובעצם מלאה אותנו בהבטחות מיותרות במקום לעשות דבר יעיל יותר, האנשים במטוס יש לציין לא היו רגועים במיוחד והחלו לקום ולהשתולל ולצעוק על הדיילים/ות ובעקבות הצעקות וההמולה שהייתה במטוס עקב העיכוב היה ממשיך הטייס להלאות בהבטחות שהנה המטוס תיכף מסתדר, אז אני מוכן להבין שתקלות מסוג כזה קורות במטוסים זה קורה אבל לא במקרה נשארנו כ-מאה וכמה אנשים על המטוס במשך שעתיים, אני מאמין שלחברה יש הרבה הסברים לעניין אבל אבקש לראות תוצאות בעניין מכיוון שלא מדובר פה בחברת קש אלא בחברה בעלת מעמד טוב בשוק חברות התעופה בארץ ובעולם אשר מספקת לטענת רבים שירות טוב יחסית ללקוחותיה, כמו כן ברצוני לציין שבארץ חיכה לנו רכב בשדה התעופה במשך זמן העיכוב הזה ולא הייתה אפשרות להודיע לו לגבי העיכוב. אנו מתגוררים בדרום הארץ ולכן קבענו מראש לפי זמני הטיסה את ההסעה חזרה לבית מנתב"ג, אבקש טיפולכם בהקדם בתודה נאור ביטון
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מאמין שהחברה מבינה את הטעות שקרתה ותדע בעצמה א פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה