תלונות דקה 90

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דקה 90 שם בית העסק:
עיכוב של 11.5 שעות בטיסה לרומא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. רכשנו כרטיסי טיסה בחברת "הדקה ה 90" לטיסת שכר של חברת WindJet מס' 7829 לרומא, אשר אורגנה ע"י חברת "השטיח המעופף" ותוכננה להמריא בתאריך 9/10/2005 בשעה 6:15.
2. להלן פירוט השתלשלות הענייינים בפועל ביום ה 9/10/2005:
א. 03:00 - לאחר שנתבקשנו להגיע לשדה התעופה 3 שעות לפני הטיסה, הגענו
לשדה התפעופה בן-גוריון ביצענו Check In.
ב. 05:45 - הגענו לשער הדרוש בשעה 5:45, ונתבקשנו לחזור בשעה 9:00
בטוענה שיש תקלה טכנית במטוס.
ג.09:00 - הגענו שוב לשער ואז נאמר לנו לחזור בשעה 11:00 כיוון שהבעיה
עדיין לא נפתרה.
ד.09:30 - לפתע הבחנו בלוח הטיסות כי זמן העלייה למטוס הוקדמה מ 11:00 ל
10:00.
ה. 10:00 - הגענו שוב לשער, שמחים על כך שהתקלה תוקנה (הרי הקדימו את
שעת העלייה למטוס) ואז נאמר לנו לחזור בשעה 12:30 כיוון ש"עדיין
יש בעיות". לשאלתנו מדוע, אם כך, הקדימו את השעה בלוח הטיסות
מ 11:00 ל 10:00 נעננו ע"י איש צוות הקרקע ש"אין לו מושג מי
אחראי ללוח הטיסות".
ו. 11:00 - משמועה שהסתובבה בין הנוסעים הבנו כי ניתן לקבל קפה ומאפה
במסעדה שבאיזור הדיוטי-פרי (אף אחד לא הודיע על כל בצורה
מסודרת).
ז. 12:30 - בהגיענו שוב לשער נאמר לנו כי התקלה לא תוקנה, שמנסים למצוא
מטוס אחר אשר יגאלנו מיסורינו, ונתבקשנו לחזור "יותר מאוחר".
ח.14:00 - נאמר לנו כי נמצא מטוס אחר, של חברת ישראייר אשר יטיסנו למחוז
חפצנו, אולם כעת מנסים למצוא צוות מקומי אשר יוכל להטיס את
המטוס. בינתיים נאמר לנו כי נוכל לאכול ארוחת צהריים קלה במסעדה
החלבית "רפאלו" אשר באיזור הדיוטי-פרי..
ט. 15:00 - נמסר לנו כי נמצא צוות, והעלייה למטוס תחל בשעה 17:00 ונמריא
בשעה 17:30.
י. 17:15 - באיחור נוסף, החלה סוף סוף העלייה למטוס.
י"א. 17:45 - לבסוף, לאחר עיכוב של 11 וחצי שעות, המראנו לכיוון רומא.

3. מיותר לציין, שלכל הנוסעים בטיסה, שבכללם היו אנשים מבוגרים ואנשים עם
תינוקות וילדים, נגרמה עוגמת נפש וסבל רב מההמתנה הממושכת בשדה
התעופה.
4. יחסו של צוות הקרקע אשר ישב בשער העלייה למטוס היה במשך כל היום
יהיר, מתנשא, חסר התחשבות ומזלזל.
5. כל נוסעי המטוס איבדו יום טיול שלם בעקבות העיכוב הממושך, דבר אשר
משפיע ישירות על המשך הטיול (מלון, רכב שכור).
6. אנו דורשים פיצוי בגין עוגמת הנפש והנזק שנגרם לנו בעקבות העיכוב הממושך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בגין עוגמת הנפש והנזק שנגרם לנו בעקבות העיכו פתרון נדרש :

דקה 90 שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה