|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
McDonald's (מק'דונלדס) |
שם בית העסק: |
מגדלי עזריאלי |
כתובת: |
העלאת מחירים ללא סיבה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מקדונלד'ס העלו את מחירי ההגדלה רק כדי להרוויח יותר. אין קשר למחירי הבשר(מגדילים את הציפס והשתייה).
לפני זה העלו את מחיר האחרוחות.
לא רוצים להיות פריירים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
רות שריד סמנכל שיווק |
שם ותפקיד: |
לאחר שנתיים שהרשת לא העלתה מחירים , מצאנו לנכון לעלות את מחירי הארוחות בשקל וזאת בגלל עליית המחירים של הבשר והאנרגיה. עליית המחיר להגדלת הארוחה - ב 60 אגורות, - רק השתוותה למחיר ההגדלות ברשתות דומות ומתחרות. בבבדיקה שנעתה על ידי THE MARKER - הוכח כי למרות עליית המחירים- כאשר משווים את הכמות המתקבלת של המנות , וגודל הארוחה במקדונלד'ס לעומת מסעדות מתחרות אחרות- הערך הטוב ביותר עבור המחיר הנדרש - הוא במקדונלד'ס. כך שפריירים - זה לא בדיוק הביטוי המתאים לסוגייה המדוברת. |
תגובה: |
תודה. |
פתרון: |
|
|
|